T
Talitha 6539654
Guest
Ik heb weinig verstand van auto’s en wil graag wat informatie opdoen over een specifiek voorval. Ik heb een auto geleend om 400 km te rijden (door de bergen). Na het afgeven van de auto bleek dat de remblokken en remklauw aan vervanging toe waren (volgens de garage in Frankrijk). Ik moet voor de kosten opdraaien, maar ik geloof niet dat ik de oorzaak ben. Mijn rijgedrag is voorzichtig. Vooral niet te abrupt remmen. Hoe kunnen opeens de remmen helemaal op zijn?
Ter informatie: iemand anders gaf aan dat de remmen al niet helemaal optimaal waren, de gene waarvan ik de auto leende zegt de remblokken vervangen te hebben afgelopen maand, ik reed door de bergen in 30+ graden en ik kreeg een waarschuwing pas nadat ik de auto weer opstarten na een nacht stilstaan (toen merkte ik ook pas dat ik het pedaal verder moest intrappen dan normaal).
Ter informatie: iemand anders gaf aan dat de remmen al niet helemaal optimaal waren, de gene waarvan ik de auto leende zegt de remblokken vervangen te hebben afgelopen maand, ik reed door de bergen in 30+ graden en ik kreeg een waarschuwing pas nadat ik de auto weer opstarten na een nacht stilstaan (toen merkte ik ook pas dat ik het pedaal verder moest intrappen dan normaal).