Raadt het plaatje

Honda75

Wegverkenner
Ik ben laatste tijd veelpleger hier (excuus!), maar ik heb echt weer een vraagje. Dit keer ivm een handrem die vervangen moet worden. (Ik heb het er maar druk mee....)

Ik ben namelijk op zoek naar dit (zie plaatje) onderdeel, maar ik weet de naam van dit onderdeel niet.

Wie weet de naam van dit onderdeel?

onbekend_zpsrqgvnv1s.png

(Als ik het goed heb is hetgene in het midden een moer die gesteld kan worden. Het artikel is van gemaakt van ijzer.)

Plaatje lijkt op het stelmechanisme van de remschoenen.
Zit soms verpakt bij een complete remmenset (schoenen/pennen/veren/stelmechanisme/remcilinder), en anders even naar de dealer.

Muddy Bandit zei:
Plaatje lijkt op het stelmechanisme van de remschoenen.
Zit soms verpakt bij een complete remmenset (schoenen/pennen/veren/stelmechanisme/remcilinder), en anders even naar de dealer.

Dat heb je helemaal goed! Maar hij zit helaas nergens bij de remmenset (monteringsset) en probeer hem dus 'los' te vinden op de sites, zodoende ben ik op zoek naar de juiste naam om hem te kunnen vinden.

ADJUSTER ASSY-REAR BRAKE

Kijk anders even op https://partsouq.com/
Daar kun je het merk, type en chassisnummer van je auto invoeren en dan heb je zicht op alle exploded view's met de bijbehorende bestelnummers voor de onderdelen van je auto.

pakkingharry zei:
Ik heb wat gevonden.
link

Misschien is dit ook wat voor je andere zoektocht.

Fantastisch, dat moet hem zijn! Begrijp ik goed dat ie normaal 105,40 euro kost?
Dat is een hoop geld voor zo'n klein onderdeeltje. Zelfs 40 euro is nog veel voor zoiets, maar gelukkig al een heel stuk aangenamer.

Heel erg bedankt!

Terug
Bovenaan