C
Curlew
Guest
Je kan hem nu live zien: https://www.carscoops.com/2019/09/watch-the-2020-porsche-taycan-unveiling-here-live-at-9-am-est/

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Foie Gras zei:Bye bye Tesla!
Wie nu nog niet doorheeft dat elektrisch de (sexy) toekomst is...
Het is straks als het kopen van een wasmachine.
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Foie Gras zei:Bye bye Tesla!
Wat is er zo sexy aan dan? Het onderscheidende vermogen van een auto wordt kleiner en kleiner. Het is straks als het kopen van een wasmachine. Motor is overal hetzelfde, geen onderscheidend geluid meer en alles is aan de digitale displays.
Er wordt met het elektrisch rijden een nieuwe weg ingeslagen, maar sexy kan ik hem niet noemen.
Foie Gras zei:Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Foie Gras zei:Bye bye Tesla!
Wat is er zo sexy aan dan? Het onderscheidende vermogen van een auto wordt kleiner en kleiner. Het is straks als het kopen van een wasmachine. Motor is overal hetzelfde, geen onderscheidend geluid meer en alles is aan de digitale displays.
Er wordt met het elektrisch rijden een nieuwe weg ingeslagen, maar sexy kan ik hem niet noemen.
Maak je maar geen zorgen om onderscheidend vermogen in de toekomst. De motor is echt niet alles![]()
Geluid is allang achterhaald, eerder asociaal dan dat het iets toevoegt.
En sexy, afspraak bij Hans Anders nodig?
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Maar dat kun je alleen erkennen wanneer je met een serieuze auto onderweg bent geweest.
Ik snap dat puistje bovenop het dashboard niet, dat klokje met loeilelijke (m.i.) secondewijze
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Foie Gras zei:Bye bye Tesla!
929V6 zei:"Turbo"Waar zit dat ding dan?
![]()
Curlew zei:Wat een gemekker over het woord Turbo.
929V6 zei:Welja joh, wat mij betreft hadden ze er "Targa" van gemaakt. Klinkt ook lekker en past ook goed bij de rest van het gamma.
Curlew zei:Wat een gemekker over het woord Turbo. Past bij de rest van het gamma en laat hierbij verschil in kracht zien. Ik vind het totaal niet storen. Enne.. "Turbo is een uitdrukking uit de jaren 80 van de 20e eeuw. Rondom de uitdrukking "turbo" hing een gevoel van snelheid, moderniteit, technologie en vooruitgang." Nou prima.. revival of the 80s dan maar
Dat kan toch ook gewoon met Carrera, Carrera S en Carrera GTS??
Foie Gras zei:Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Maar dat kun je alleen erkennen wanneer je met een serieuze auto onderweg bent geweest.
Haha, nice try. Ik rijd met van alles, elektrisch (dagelijks) tot slurpende benzine-auto's. Hoe vaak rij jij elektrisch, en stap je in zonder vooroordelen?
Beleving gaat trouwens verder dan alleen geluid. 'Stilte' in de stad. Hoe heerlijk zou dat zijn (of leef je ook niet in de stad?)
Nico94 zei:Ben heel benieuwd naar de actieradius als je hem vaak op de staart trapt en vaak op hoge snelheden rijdt. Of dat veel schade aanbrengt aan de accu’s.
Cdlop zei:Nico94 zei:Ben heel benieuwd naar de actieradius als je hem vaak op de staart trapt en vaak op hoge snelheden rijdt. Of dat veel schade aanbrengt aan de accu’s.
Tja daar wordt nergens over gesproken...... . Zal ongetwijfeld fors minder zijn de wltp actieradius bij een sportieve rijstijl.... .minder dan de helft? 150 a 200km?
s velthuis zei:Curlew zei:Wat een gemekker over het woord Turbo.
Vanzelfsprekend. Als je dan toch van de ICE af wil of moet, waarom dan zo'n achterhaalde term blijven gebruiken? Dit is zoiets als 'vegetarische hamburger' of 'kikkererwten-bratwurst'. Zet er dan '8 turn' op. Of Brushless, LiPo, of voor mijn part Flux Capacitor. Of moeten ze er ook nog een paar uitlaten onder plakken?
Zijn we hier in een workshop marketing terechtgekomen? Wat een onzin wordt er toch gespuid!dickey zei:De term turbo in het taalgebruik komt vanuit de turbocompressor. Toen turbo nog stond voor extra vermogen en snelheid werd dat overgenomen voor andere toepassingen.
Cdlop zei:Nico94 zei:Ben heel benieuwd naar de actieradius als je hem vaak op de staart trapt en vaak op hoge snelheden rijdt. Of dat veel schade aanbrengt aan de accu’s.
Tja daar wordt nergens over gesproken...... . Zal ongetwijfeld fors minder zijn de wltp actieradius bij een sportieve rijstijl.... .minder dan de helft? 150 a 200km?
R Wolters zei:Cdlop zei:Nico94 zei:Ben heel benieuwd naar de actieradius als je hem vaak op de staart trapt en vaak op hoge snelheden rijdt. Of dat veel schade aanbrengt aan de accu’s.
Als je een sportieve rijstijl wilt hebben pak je een mountain bike of racefietsOp je luie reet in een autofauteuil zitten is toch ongeveer 180 graden anders dan sportief.
R Wolters zei:Cdlop zei:Nico94 zei:Ben heel benieuwd naar de actieradius als je hem vaak op de staart trapt en vaak op hoge snelheden rijdt. Of dat veel schade aanbrengt aan de accu’s.
Als je een sportieve rijstijl wilt hebben pak je een mountain bike of racefietsOp je luie reet in een autofauteuil zitten is toch ongeveer 180 graden anders dan sportief.