poll pagina...part two!

poll pagina...part two. Goede naam?

• Totaal aantal stemmers
    174
  • Opiniepeiling gesloten .

Ivanov

Moderator

En hier dan deel twee, laat ik het dan maar openen.

Via deze website kun je zelf ook polls maken. Er is zelfs een AutoWeekstyle!

Nah, geef hem een leuk thema dat je aanpast regelmatig bijvoorbeeld.

Eerste poll dan maar

Poll: A4, C of 3 ?
[*]A4
[*]C
[*]3
[sup]Tussenstand:[/sup]
results.cgi

[sup]Ook een poll maken? Klik hier[/sup]

A4 voor mij :T

De 3 natuurlijk. Audi is het net niet, en de C is een Ster. Misschien. Ooit...als ik 90 ben en ik toch alle verkeersregels vergeet.

@ MP, ik had je toch jonger geschat:) En ik zou maar oppassen met die C. Ik heb gezien wat dat ding met Fernando Alonso gedaan heeft. Zijn stem is anders geworden en zijn Engels ineens stukken beter...

1e: A4
2e: Nee, ik had het willen doen:T Ja natuurlijk!
3e: Geen verstand van, dus geen stem:T

Ivanov Schreef:
-------------------------------------------------------
> @ MP, ik had je toch jonger geschat:) En ik zou
> maar oppassen met die C. Ik heb gezien wat dat
> ding met Fernando Alonso gedaan heeft. Zijn stem
> is anders geworden en zijn Engels ineens stukken
> beter...

Ieder z`n smaak hé;). Ik vind de A4 gewoon te verouderd en de 3-serie sedan een beetje suf! De E91/E92/E93 zijn wel weer oké(y). Doe mij maar gewoon een witte W204 350 Elegance automaat:D. Hoezo een ouwe lul:).

<MP>

* C-Klasse. Echt een prachtige auto, begin 'm steeds meer te waarderen! Let wel dat het daarbij om de huidige generaties gaat. Ik weet nog niet hoe de nieuwe A4 wordt, kan best zijn dat dat de nieuwe nr. 1 moet worden.
* Iemand anders, namelijk: ik! :)

Euhhh, niet... Heb pas eind september weer een weekje :)O) vrij!

<MP>

3 dan maar. Dan wel een carbonzwarte Touring met cognackleurig leder en full options.

Ja, natuurlijk.

En ik ga naar Spanje. Zoals elk jaar. Wel met plezier. ;)

- 3: Vind hem mooier dan een A4 en als ik een Mercedes wil neem ik wel een taxi.:T
- Ja, natuurlijk!
- Frabkrijk, lekker naar de Côte d'Azur. Hoe kan ik je herkennen, 100% Audi-fan?:)

Haha, uhm we zitten op camping Le Pecheurs of zoiets, rijden in een donkergrijze Volkswagen Passat Variant 1.9 TDI (met rode D en I :)), gevolgd door een Fendt Saphir uit 200...4 volgens mij, ben met m'n vader en m'n moeder, en in de week daarop zijn m'n zusje en haar vriendin er ook nog bij.

Heb blond haar, een rooie zwembroek, uuuh, wat wil je nog meer weten? :T

-A4(wel een stationcar, anders de 3'serie)
-Ja
-anders namelijk....(Oostenrijk)

* Ja.

* C. Om het nog een béétje rationeel te houden wil ik graag een C230 of C280, als het maar een automaat in Avantgarde-trim is ;) Hoewel, hij wordt op millimeters afstand gevolgd door een 325i of 330i coupé ;)

* Ja, natuurlijk!

* Giedo van der Garde.

* Anders, namelijk...Israël :)

-3 Serie:T
-ja natuurlijk
- overgeslagen
-Frankrijk:T([size=x-small]en Andorra[/size])

100% Audi-fan schreef: zei:
Haha, uhm we zitten op camping Le Pecheurs of zoiets, rijden in een donkergrijze Volkswagen Passat Variant 1.9 TDI (met rode D en I ), gevolgd door een Fendt Saphir uit 200...4 volgens mij, ben met m'n vader en m'n moeder, en in de week daarop zijn m'n zusje en haar vriendin er ook nog bij.

Heb blond haar, een rooie zwembroek, uuuh, wat wil je nog meer weten?:T
Haha, dit is genoeg hoor. Ik ben et mn ouders en mn zusje naar camping Domaine de la Noguiere. We rijden in een Paarse Mazda Premacy met daarachter een Caravelair Bamba 375 De Luxe. Hoe je mij kan herkennen? Kijk hier.

100% Audi-fan Schreef:
-------------------------------------------------------
> Haha, oké, maar de camping was wel erg groot.
> Stonden jullie in dat open veld, of meer bij de
> receptie?

De campig is idd knappies groot. We stonden behoorlijk ver bij de receptie vandaan. Bijna helemaal achteraan. Dacht plaats 133. Beetje richting de vaste plaatsen. Aan het eind van ons pad was er zo 1.
Stond naast een Ajaxfan toen Ajax-Rosenborg kwam. Had het als Feyenoorder best naar mn zin toen. Man-man, wat keek die chagrijnig toen hij terug kwam.:)

Ohja, wij hebben daar toen ook nog voetbal gekeken. Weet niet meer of 't Ajax-Rosenborg was of zo. Weet nog wel dat het de laatste avond van ons was, en dat ik koppijn had als een gek! :eek:

Ja, een beetje maar. We gaan wel met de caravan naar een camping dit jaar, maar ik verblijf liever in een appartement of hotel. :eek:

Nee, de camping is geweldig! Hoewel er natuurlijk wel grote verschillen zijn tussen campings. Ik denk dat er ook wel campings zijn waar ik na 10 minuten al weer richting huis zou willen. Maar over het algemeen is kamperen hartstikke leuk!

Ik heb ooit met school 3 dagen op een camping gestaan, met een tent. Genoeg om me voor de rest van mijn leven te genezen.

Terug
Bovenaan