HarmenA
Asfaltkampioen
Wat moet de opvolger worden voor de Mercedes A45 AMG?
Aangezien ik teveel auto's leuk vind en het toch echt bij één auto wil houden, hierbij een poll om te zien wat het Autoweek-forum vindt. Je kunt op twee auto's stemmen.
Dus een opvolger voor de Mercedes A45 AMG, leuk rijdend als hobby/weekend auto om mooie wegen mee te rijden en lekker te toeren. Zo nu en dan ook voor een trip naar het buitenland, maar zeker NIET als een daily bedoeld. De kilometers per jaar wisselen van jaar tot jaar, maar liggen tussen de 5.000 en 10.000 per jaar. Misschien wat minder relevant voor de peiling, maar de auto komt in eerste instantie buiten te staan. De keuzes dan:
Alfa Romeo 147 - GTA 3.2 V6 - Manual
BMW M140i
Chevrolet Corvette - C6 6.0 Coupé
Lotus Europa - 2.0 S
Maserati GranSport - Coupe 4.2 V8 2006
Mazda RX-7 - FD3S Single Turbo4
Mercedes-Benz SLK 55 AMG
Mercedes-Benz C43 AMG
Mitsubishi Lancer Evolution - 2.0 X GSR
Porsche Cayman - 2.9 PDK TechArt GT
Succes en ik ben heel benieuwd waar jullie voorkeur ligt!
De poll sluit op 7 juni.
NB. De uitslag van de opiniepeiling is raadgevend en op geen enkele manier bindend.

Aangezien ik teveel auto's leuk vind en het toch echt bij één auto wil houden, hierbij een poll om te zien wat het Autoweek-forum vindt. Je kunt op twee auto's stemmen.
Dus een opvolger voor de Mercedes A45 AMG, leuk rijdend als hobby/weekend auto om mooie wegen mee te rijden en lekker te toeren. Zo nu en dan ook voor een trip naar het buitenland, maar zeker NIET als een daily bedoeld. De kilometers per jaar wisselen van jaar tot jaar, maar liggen tussen de 5.000 en 10.000 per jaar. Misschien wat minder relevant voor de peiling, maar de auto komt in eerste instantie buiten te staan. De keuzes dan:

Alfa Romeo 147 - GTA 3.2 V6 - Manual

BMW M140i

Chevrolet Corvette - C6 6.0 Coupé

Lotus Europa - 2.0 S

Maserati GranSport - Coupe 4.2 V8 2006

Mazda RX-7 - FD3S Single Turbo4

Mercedes-Benz SLK 55 AMG

Mercedes-Benz C43 AMG

Mitsubishi Lancer Evolution - 2.0 X GSR

Porsche Cayman - 2.9 PDK TechArt GT
Succes en ik ben heel benieuwd waar jullie voorkeur ligt!
NB. De uitslag van de opiniepeiling is raadgevend en op geen enkele manier bindend.
Laatst bewerkt: