- peugot 2008 ,citroen c3 aircross, opel crossland 1.2

A

Anoniem

Guest
We zijn bij de volgende auto wezen kijken 2008,aircross, crossland
Proefgereden in aircross en peugot licht voor keur voor aircross uit bj 2019
is de motor weer betrouw baar na eerste problemen er mee, begreep dat problemen bij model van af 2017 opgelost zijn
Nu hebben we een nissan pulsar 1,2 bj 2016 we zoeken iets anders in zelfde grote
jullie nog goede ideeën voor betrouw bare auto
lees veel over motorproblemen
prijs rond 17000-18000 euro

De Nissan Pulsar is een opvallend ruime auto.
Een compacte SUV geeft vaak minder ruimte.

In de compacte SUV klasse zijn de Hyundai Kona, Kia Stonic, Renault Captur, en Honda HR V goede alternatieven.

De grotere Nissan Qashqai en technisch gelijke broertje de Renault Kadjar zijn ook goede alternatieven. Neem er een met de Nissan 1.6 of met de 1332 CC motor die samen met Mercedes is ontwikkeld.
Of kijk naar de goedkopere Renault Megane, als alternatief voor de Nissan Pulsar.

schiet me opeens te binnen , dat als je in het Compacte SUV Segment zoekt de 2e generatie Dacia Duster wel ruimer is dan zijn concurrenten, let wel op dat je een late uitvoering neemt met de 1332 cc motor. De 1.6 turbo is helaas nooit geleverd in de Duster de 1.0 turbo schiet te kort en de 1.2 tce is een minder fijne motor. Een automaat kwam er pas bij de facelift.

Een Suzuki S-cros van de middelste facelift zou je ook nog kunnen overwegen, maar das in de basis een oude auto, maar de 1.4 boosterjet is een prima blok , maar vergeleken met een crossland wel een mooiere keuze lijkt me

een Opel mokka van de laatste generatie zal wel een uitdaging zijn binnen het budget.

Een Mazda CX-30 lijkt me qua prijs nog onhaalbaar. Een CX-3 is ook een erg fijne en betrouwbare optie, maar zeker op de achterbank een stuk minder ruim dan de Pulsar.

Terug
Bovenaan