Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Auto encyclopedie zei:Ik kom niet verder dan dat bij de laatste generatie daihatsu cuore de luxere uitvoering een verschuifbare achterbank heeft en dezelfde motor heeft als de 107. Ander voordeel is dat die goedkoper is in de wegenbelasting en altijd 5 deurs is
Jay DoubleYou zei:Auto encyclopedie zei:Ik kom niet verder dan dat bij de laatste generatie daihatsu cuore de luxere uitvoering een verschuifbare achterbank heeft en dezelfde motor heeft als de 107. Ander voordeel is dat die goedkoper is in de wegenbelasting en altijd 5 deurs is
Jij bent wel fan van de Cuore, volgens mij.Is niet te vergelijken met de 107.
![]()
Smilie zei:Volgens autoweek zijn ze identiek:
https://www.autoweek.nl/carbase_data.php?id1=72416&id2=75319
Auto encyclopedie zei:Ik kom niet verder dan dat bij de laatste generatie daihatsu cuore de luxere uitvoering een verschuifbare achterbank heeft en dezelfde motor heeft als de 107. Ander voordeel is dat die goedkoper is in de wegenbelasting en altijd 5 deurs is
Auto encyclopedie zei:Jay DoubleYou zei:Auto encyclopedie zei:Ik kom niet verder dan dat bij de laatste generatie daihatsu cuore de luxere uitvoering een verschuifbare achterbank heeft en dezelfde motor heeft als de 107. Ander voordeel is dat die goedkoper is in de wegenbelasting en altijd 5 deurs is
Jij bent wel fan van de Cuore, volgens mij.Is niet te vergelijken met de 107.
![]()
Hebben het zelfde motorblok van daihatsu, en dat was het wel qua overeenkomsten
Gelukkig zijn we wel bondgenoot als het om de chevorlet orlando gaat, want de rest wordt altijd maar weer moe van mij als ik hem weer voor de zoveelste keer tip