Peugeot 106 start alleen bij aanduwen

A

Anoniem

Guest
Peugeot 106 uit 1996 met 2 vrienden gekocht voor €400,- helemaal mooi.

Tot de volgende dag toen hij niet meer starten (Maar dus wel als we hem aanduwen)

Dan zou je dus denken de accu. Maar dat is hem niet die is vervangen.

Ook de startmotor draait zoals die zou moeten dus ook hier zit het probleem niet in.

Wat wel opvalt is dat de olie white sludge is maar vraag me af of dit er mee te maken heeft.

Iemand enige iedeeen waarom die niet zou starten zonder aanduwen?

Thanks!

Daarom heeft de vorige eigenaar hem waarschijnlijk ook verkocht :LOL:

Lijkt me toch een startmotorprobleem. Komt niet in aangrijping op de starterkrans.

Benzinepomp?
Nog waarschijnlijker, ontsteking / bougies?

Barri zei:
Ik moest de titel toch wel drie keer lezen...

Hoezo? Er zijn heel veel verschillende manieren waarop de 106 start: aanduwen, de sleutel omdraaien, een heuvel afrijden, wanneer die gesleept wordt, ...
Noem maar op.

Ik snap de link tussen de titel en het openingsbericht alleen nog niet helemaal.

der Magistrat zei:
Barri zei:

Hoezo? Er zijn heel veel verschillende manieren waarop de 106 start: aanduwen, de sleutel omdraaien, een heuvel afrijden, wanneer die gesleept wordt, ...
Noem maar op.

Ik snap de link tussen de titel en het openingsbericht alleen nog niet helemaal.

:)
Trouwens ook leuk: Je koopt een Peug 106 en krijgt er twee maten bij!

Verder denk ik wat 929V6 zegt.

Jelle 4825126 zei:
Ik bedoelde met maten: vrienden. Is geüpdate!

Tsja Jelle, welcome to the club.
AW kent nu eenmaal een barre maar betrokken populatie aan anonieme fans die van alles vinden.
51,45% van reacties gaat doorgaans over de vorm. Niet de inhoud.

OT: Ligt er een 1.1 in de 106? Een 0,95L? De 1,29L ? Misschien de 1,36? Een 1,5 diesel?

der Magistrat zei:
Barri zei:

Noem maar op.

Er is een groot verschil tussen "niet alleen" en "niet, alleen"...

929V6 zei:
der Magistrat zei:
Barri zei:

Noem maar op.

Er is een groot verschil tussen "niet alleen" en "niet, alleen"...

Een verkeerde komma of letter...

Ja daar kom ik nu inderdaad ook achter haha.
Nog bedankt voor je reactie we zijn nu de brandstof toevoer aan het testen! En als dat het niet is de startmotor.

Er zit een 1.6 (benzine) in.

Jelle 4825126 zei:
Ja daar kom ik nu inderdaad ook achter haha.
Nog bedankt voor je reactie we zijn nu de brandstof toevoer aan het testen! En als dat het niet is de startmotor.

Er zit een 1.6 (benzine) in.

Als je het contact aanzet zonder direct te starten, moet je als het goed is het geluid van de brandstofpomp horen. Als je niks hoort, zou die wel eens het euvel kunnen zijn.

Terug
Bovenaan