Guest
Mijn Peugeot houd in rond de 30 en draait soms niet mooi stationair.
De bobines (Alle 4) zijn al vervangen.
Echter draait de auto nog steeds niet lekker en ging na vervangen van de bobines motor management lampje branden met een hele rij fout codes.
P0011 Nokkenaspositie, Circuit 1 : Afstelling niet correct
P0343 Nokkenaspositiesensor A, Circuit 1 : Te hoge waarde
P0368 Nokkenaspositiesensor B, Circuit 1 : Signaal te hoog
P0420 Uitlaatkatalysator , Circuit 1 : Rendement te laag
P1338 Storing misfire in cilinder nr. 2
P2178              Mengselregeling : Mengsel te rijk.
Nu wilt de dealer de distributie ketting vervangen, echter lijkt het mij sterk dat het aan de ketting ligt auto heeft pas 66.000 gedraaid.
En zo ver ik weet is ketting probleem alleen bij THP blokken en zou die dan moeten ratelen bij een koude start.
De bobines (Alle 4) zijn al vervangen.
Echter draait de auto nog steeds niet lekker en ging na vervangen van de bobines motor management lampje branden met een hele rij fout codes.
P0011 Nokkenaspositie, Circuit 1 : Afstelling niet correct
P0343 Nokkenaspositiesensor A, Circuit 1 : Te hoge waarde
P0368 Nokkenaspositiesensor B, Circuit 1 : Signaal te hoog
P0420 Uitlaatkatalysator , Circuit 1 : Rendement te laag
P1338 Storing misfire in cilinder nr. 2
P2178              Mengselregeling : Mengsel te rijk.
Nu wilt de dealer de distributie ketting vervangen, echter lijkt het mij sterk dat het aan de ketting ligt auto heeft pas 66.000 gedraaid.
En zo ver ik weet is ketting probleem alleen bij THP blokken en zou die dan moeten ratelen bij een koude start.