parkeren in eindhoven. raad nodig

snelle willy

Net ingestapt
goede middag autoweek forum.

ik ga van de weekend naar eindhoven met de maten om taco bell te gaan eten.
nu gaan we met een 2017 3008 met een 1.2benzine.
maar parkere. op straat, in een stad is vaak onmogelijk en heb zelf al gekeken of er een parkeer garage in de buurt is.

nu is er een q-park in de buurt. maar snap de prijzen niet.

mijn vraag:

is de prijs van de q-park 80cent per 15min of uur??

of is er nog een goede plek om te parkeren??

Per 15 minuten.

Ik zou gewoon parkeren waar het makkelijk is en dan bij terugkomst zeggen; jeetje wat duur of jeetje wat goedkoop. Je gaat met je vrienden dus je deelt de kosten, kan nooit veel zijn...

Ik parkeer altijd hier:
https://www.google.com/maps/@51.4401188,5.468393,3a,75y,74.71h,69.23t/data=!3m6!1e1!3m4!1ss4J_Z2ACzbNpuYf3JbJtlg!2e0!7i13312!8i6656

Gratis, midden in de stad, wel waardevolle spullen uit de auto halen.

Ik heb 2x geparkeerd in Eindhoven en dat was in de parkeergarage naast het klokgebouw, maar geen idee of dat ver van jou locatie is.

Toetsje zei:
Ik parkeer altijd hier:
https://www.google.com/maps/@51.4401188,5.468393,3a,75y,74.71h,69.23t/data=!3m6!1e1!3m4!1ss4J_Z2ACzbNpuYf3JbJtlg!2e0!7i13312!8i6656

Gratis, midden in de stad, wel waardevolle spullen uit de auto halen.

merci. kunnen we gelijk de calorien en vet van de tacobell eraf lopeno_O

Volgens mij valt dit ondertussen onder de betaald parkeren en/of vergunninghouders zone.

Aletta Jacobsplein is het maximaal €5.50. Daarnaast is er ook genoeg gratis in Rosa Manusstraat. 15 minuten lopen naar de tacobell.

Ik parkeer 'm altijd hier in de wijk: https://goo.gl/maps/cDFYzF5Czi22. Kwartiertje lopen langs het kanaal en je bent in het centrum.

Zo'n enkele avond vertier ga je toch niet met een half uur inkorten om €5 ipv €10 te betalen met 3 man.
Lekker regenbuitje tijdens je wandeling of 2km met dronken vriend slepen dan wel weerhouden van ongein, ik zou liever om de hoek parkeren.

snelle willy zei:

maar parkere. op straat, in een stad is vaak onmogelijk en heb zelf al gekeken of er een parkeer garage in de buurt is.

mijn vraag:

3 euro 20 per uur. Het lijkt wel een echte stad dat eindhoven.

Maar maakt het nog wat uit als je met een andere auto gaat? :T

DeeTwee zei:
snelle willy zei:

mijn vraag:

3 euro 20 per uur. Het lijkt wel een echte stad dat eindhoven.

Maar maakt het nog wat uit als je met een andere auto gaat? :T
Snelle Willy is van oudsher geen Nederlander volgens mij. En blijkbaar heeft hij nog wat te leren in dat opzicht ;) 80 cent per uur aan parkeertarief? Daar komt in Nederland niemand z'n bed nog voor uit :p

Garage Stadhuisplein lijkt mij vanuit BE het makkelijkste aan en uit rijden, Heuvelgalerie kan ook maar Vestdijk is (was?) een zooitje. Gratis parkeren kan vrijwel nergens meer in de buurt van het centrum en zeker als je onbekend bent daar niet aan te raden.

R W xxx zei:
Garage Stadhuisplein lijkt mij vanuit BE het makkelijkste aan en uit rijden, Heuvelgalerie kan ook maar Vestdijk is (was?) een zooitje. Gratis parkeren kan vrijwel nergens meer in de buurt van het centrum en zeker als je onbekend bent daar niet aan te raden.

Is. Sowieso is het hele centrum een grote puinzooi, ik kom zo min mogelijk binnen de ring met de auto.
Wellicht kan je hem in de buurt van de Tongelresestraat nog kwijt, maar het hele centrum staat zaterdags vol met dagjesmensen die de hoop om nog bij het Stationsplein te geraken hebben opgegeven. ;)

Stadhuisplein is vanaf richting Aalst-Waalre toch lastig te bereiken (eenrichtingswegen), vanaf de A67 gaat dat wel via Kleine Berg.

Terug
Bovenaan