Etienne 7820360
Net ingestapt
Hallo allemaal ik heb onlangs plotseling problemen gehad met oververhitting van mijn auto. Wanneer ik op de snelweg rijd loopt de temperatuur op tot het lampje gaat branden van een te hoge koelvloeistof temperatuur. Als ik dan mijn verwarming op zijn warmst zet en de ventilator maximaal daalt de temperatuur wel tot 100 graden. Ik heb de volgende dag mij auto stationair laten draaien totdat hij op temperatuur was en toen gevoeld aan de koelslangen, hier voelde ik dat de leiding net na de thermostaat heet was maar 10cm verder was de leiding volledig koud. Hierom denk ik dat het probleem ook de thermostaat is en niet de waterpomp wat denken jullie hierover?
Dank jullie allemaal voor het meedenken, ik heb vandaag de thermostaat vervangen en alles werkt weer naar behoren. Uiteindelijk een makkelijke reparatie van €30 incl, nieuwe koelvloeistof.
Dank jullie allemaal voor het meedenken, ik heb vandaag de thermostaat vervangen en alles werkt weer naar behoren. Uiteindelijk een makkelijke reparatie van €30 incl, nieuwe koelvloeistof.