DutchArjo
Startmotor
Omdat nog niet duidelijk is wat het euvel is aan mijn i40 en ik dus geen idee heb wat reparatie gaat kosten wil ik me vast informeren voor een mogelijke vervanger.
We hebben nu een s-max te leen van kennissen.
Dat is een fijne auto tot nu toe.
Wat me vooral hierin aanspreekt:
-3 fatsoenlijke echte zitplaatsen achterin (dus niet zo 'n bobbel als je bij een stationwagen hebt)
-veel ruimte in de achterbak
En wat minder belangrijk:
-fatsoenlijke cruise control bediening op het stuur
-hoeveelheid aan opties (bluetooth, climate control, automatisch dimmende achteruitkijkspiegel, getinte achterramen)
-hogere zit
Als ik nu voor een andere auto ga dan wil ik ook direct denken aan onze gedachte om wellicht een caravan aan te gaan schaffen voor de vakantie. Dus fatsoenlijk een beetje caravan trekken is ook wel zo prettig.
Op basis van bovenstaande, welke auto's zou ik dan ook naar kunnen kijken?
We rijden niet heel veel. Ik denk dat als we op jaarbasis de 10k aan kilometers halen dat wel een prestatie is.
Ik heb zelfs even snel een blik geworpen en naar auto's met een max van € 12000 gekeken.
We hebben nu een s-max te leen van kennissen.
Dat is een fijne auto tot nu toe.
Wat me vooral hierin aanspreekt:
-3 fatsoenlijke echte zitplaatsen achterin (dus niet zo 'n bobbel als je bij een stationwagen hebt)
-veel ruimte in de achterbak
En wat minder belangrijk:
-fatsoenlijke cruise control bediening op het stuur
-hoeveelheid aan opties (bluetooth, climate control, automatisch dimmende achteruitkijkspiegel, getinte achterramen)
-hogere zit
Als ik nu voor een andere auto ga dan wil ik ook direct denken aan onze gedachte om wellicht een caravan aan te gaan schaffen voor de vakantie. Dus fatsoenlijk een beetje caravan trekken is ook wel zo prettig.
Op basis van bovenstaande, welke auto's zou ik dan ook naar kunnen kijken?
We rijden niet heel veel. Ik denk dat als we op jaarbasis de 10k aan kilometers halen dat wel een prestatie is.
Ik heb zelfs even snel een blik geworpen en naar auto's met een max van € 12000 gekeken.