Onder welke auto kunnen mijn winterbanden?

A

Anoniem

Guest
Goedemiddag,

Ik wil mijn winterbanden verkopen via MP, maar ik weet niet onder welke (behalve mijn eigen) auto deze banden passen. Ik heb al op Google gezocht maar ik kom er niet uit. Is er iemand die een website weet waar ik dit kan opzoeken?

Alvast mijn hartelijke dank!

oh wacht, ging er vanuit dat het om een set ging. :T

anders gewoon op marktplaats zoeken op je bandenmaat, kom je ongetwijfeld meer treffers tegen.

Carfanatic zei:

anders gewoon op marktplaats zoeken op je bandenmaat, kom je ongetwijfeld meer treffers tegen.

Gaat om een set banden, 4 stuks met velgen.

Goeie tip, had ik eigenlijk zelf kunnen bedenken :LOL:

New Twingo zei:
Carfanatic zei:

Gaat om een set banden, 4 stuks met velgen.

Goeie tip, had ik eigenlijk zelf kunnen bedenken :LOL:

De velgen beperken de mogelijkheden nog meer. Zou gewoon een advertentie zetten in de rubriek van de auto waar ze bij hebben gehoord.

Gewoon duidelijk de maat vermelden, daar wordt toch op gezocht. Vergeet profieldiepte, leeftijd/DOT niet.

R-W zei:
Gewoon duidelijk de maat vermelden, daar wordt toch op gezocht. Vergeet profieldiepte, leeftijd/DOT niet.
Behalve maat van de banden uiteraard ook even de steekmaat en naafdiamter van de velgen (voor zover je dat niet onder 'maat' schaart). Is ook nogal bepalend voor wel of niet passen van het spulletje :) Verder wel mee eens, heb ook wel eens op MP gezocht naar velgen+wielen, maar dan kijk ik toch echt naar de maat en niet naar de potentiële auto's waar het volgens de verkoper onder zou moeten passen...

Leon in z'n SEAT zei:
R-W zei:
Behalve maat van de banden uiteraard ook even de steekmaat en naafdiamter van de velgen (voor zover je dat niet onder 'maat' schaart). Is ook nogal bepalend voor wel of niet passen van het spulletje :) Verder wel mee eens, heb ook wel eens op MP gezocht naar velgen+wielen, maar dan kijk ik toch echt naar de maat en niet naar de potentiële auto's waar het volgens de verkoper onder zou moeten passen...

Bedankt voor je reactie. Dat ga ik doen.

Alle andere reageerders ook bedankt voor de tips!

Terug
Bovenaan