Oldtimerdag Ruinerwold, wie gaat er?

MR PMG

Startmotor
Zaterdag 17 augustus is het weer zover; de Oldtimerdag in Ruinerwold.
Ik heb me aangemeld met m’n oude Corsaatje. Wie gaan er nog meer?

Ik baal, want ik ben op vakantie.. Nouja misschien volgend jaar weer. Sowieso heel veel plezier, en ik hoop op een boel mooie foto's hier!

Ik twijfel nog. Wil eigenlijk wel eens gaan, weet nog niet met welke auto.

Vraag aan de ervaringsdeskundigen: Ik neem aan dat je ook wel later dan 7.30u aan mag komen? o_O Op de site staat namelijk "vanaf 7.30 geopend. Wij willen u dan ook verzoeken rond deze tijd het dorp binnen te rijden."

@ MWH.

Ja hoor je kan ook later komen hoor, ik was er vorig jaar om 9uur of misschien later. En ook dan komen er nog wel auto's. Het is echt gigantisch groot, en echt een mooi event. Supergroot en gevuld met heel veel mooie auto's. Er is ook een rondrit meen ik. Toen wij kwamen, was het echt al druk. Jaar daar voor was ik er ook niet voor 9uur bedenk ik me.

Hier nog onder voorbehoud. Ik ga aanstaande zondag in elk geval wel naar de oldtimerdag in Waalwijk, iets minder grootschalig (minder trekkers en brommers vooral) dan in Ruinerwold maar vorig jaar toch ook al met een heel mooie opkomst. En niet in het dorp zelf maar in een mooi park aan de rand van Waalwijk (waar ook de British Autojumble plaatsvindt), dus meer ruimte voor de auto's.

(Topic past misschien beter in Autoliefde...)

@Peter O , dank je voor je antwoord aan @MWH, want ik wist het niet. Wij zijn n.l nog maar één keer op de Oldtimerdag Ruinerwold geweest en dat was als toeschouwers/bezoekers.

Terug
Bovenaan