Occasionwedstrijd #886 - Zacht en behaaglijk | Frits79 heeft gewonnen!

929V6

Asfaltkampioen
autoweek-occasion-wedstrijd.jpg


500px-NICIKamel.jpg


Welkom bij Occasionwedstrijd #886: Zacht en behaaglijk
Bij auto-interieurs wordt lederen bekleding door menigeen als de ultieme vorm van luxe gezien, maar ik ben er niet zo'n fan van. Het kraakt en knispert en voelt zowel bij koud als warm weer niet prettig aan. Ik plof liever neer in een met zacht velours of pluche beklede zetel, hoe zachter hoe beter. En dat is precies waar het bij deze wedstrijd over gaat.
De opdracht van deze week:
Zoek een comfortabel zittende auto met velours of pluche ("Pullman") bekleding en let ook op de volgende criteria:
Criteria:
- Geen alcantara
- Bouwjaar: t/m 2015
- Budget: € 50.000,-
- Auto mag overal te koop staan
- Auto moet in APK-waardige staat zijn
- Geen busjes en om een discussie over het wel of niet busje zijn van sommige MPV's te voorkomen: geen schuifdeuren
- Minimaal vier zitplaatsen

53294896002_3c8e7d08ef_z.jpg

Vaste spelregels:
- Links naar de advertenties en prijs zijn verplicht (vreemde valuta omrekenen naar euro's).
- Maximaal 5 foto's van de auto
- Mooi gefotografeerde auto's worden op prijs gesteld.
- Maximaal 1 inzending per persoon, als je toch een betere inzending tegenkomt dan je eerste, pas dan je oorspronkelijke post aan.
- Bij een claim dienen een link naar de advertentie en minimaal 1 foto te staan, anders is deze niet geldig. De claim dient binnen 24 uur uitgewerkt te zijn.
- Een geplaatste stem mag niet meer gewijzigd worden.
- De winnaar moet vóór zaterdagmiddag 12.00 uur de nieuwe wedstrijd openen. Staat er op dat uur nog geen, dan gaat de eer naar nr. 2.
- Een deelnemer die zelf geen stemmen uitbrengt, kan de wedstrijd niet winnen, die eer gaat dan naar nr. 2.
- Bij het uitbrengen van een stem worden naam en inzending in de post vermeld. Dit vergemakkelijkt het stemmen tellen.
- Als er al een auto van een bepaald model van dezelfde generatie is ingezonden, kan er geen tweede ingezonden worden, die wordt afgekeurd.
- Bij de organisatie van een nieuwe wedstrijd blijf je van de vaste spelregels af. Eventuele uitzonderingen daarop vermeld je bij de criteria.

Voorgaande wedstrijden:
Occasionwedstrijd 1 t/m 799
800: Dubbel nul - SVF
801: Over de balk - Jp053
802: Met een witte blijf je zitten - Escher
803: Het zit van binnen - De Dude
804: Capiche? - Volt
805: Midlife crisis - zadelsnuiver
806: Hebbeding! - Rzasa
807: Wie het kleine niet eert - SVF
808: Zo lust ik hem wel! - D.E.N.N.I.S.
809: De Volkswagen Kever in al zijn verschijningen – 929V6
810: Gele koplampen! - SVF en 929V6
811: 2004 - j.ko
812: De rode driedeurs - j.ko
813: De grijze vierdeurs sedan - vers gemaaid gras
814: Viva Italia: zonder BMW met Skoda!
815: Special - rzasa
816: Lights Out - rzasa
817: De dichte neus - Jay DoubleYou
818: Eigen baas! - SVF
819: De verschoppeling! - Volt
820: Afscheid nemen bestaat niet! - Jp053
821: Het ronde achterlicht - Jp053
822: RWD - MCW
823: Het mag wat betekenen - vers gemaaid gras
824: Voetballer on a budget – SVF
825: Onbekende keigave kitcars - SVF
826: Daar zit muziek in! - 929V6
827: The Malaise Era -JP053
828: Overhang - Bobbeltje
829: Lempkes - SVF
830: Gered van de sloophamer - MCW
831: Te laat! - 929V6
832: Een stuk of 60 paarden - j.ko
833: Buitenbeentjes - JOtter
834: D-Segment - Jp053
835: Automuseum Born - Dave R1517
836: De broertjes - Pink Panther
837: Onbekend, onbemind of gewoon vergeten? - 929V6
838: La Promenade des Anglais, 1964 - Rudyke
839: Busje komt zo - Joel 1987
840: Stickeren! - Zonder BMW met Skoda
841: Cabriolet - SVF
842: Stellantis - MCW
843: From geek to god - Banpei
844: Onwaarschijnlijke sleepwagens - Bobbeltje
845: Matching Colours 3.0 – JL86
846: "Parallel" Import - SVF
847: Koekblik - rzasa
848: Wedge - Jeroen W
849: We gaan voor goud, sorry, ik bedoel bruin - Jp053
850: December - Jp053
851 Oud en nieuw - JosUnimog
852: Wheeler Dealer - Dave R1517
853: Plastic Fantastic - Jeroen W
854: De kleine coupé - rzasa
855: De politiewagen - Tina Trucker
856: De gemiddelde occasionprijs - 929V6
857: Autotrek - JosUnimog
858: Echte winterse dagen - Guus Leferink
859: Renault - JOtter
860: Tips voor het aanschaffen van goedkope brikken in 2025 – Edwin81
861: De P.C. Hoofttractor – JosUnimog
862: Back to basics – JosUnimog
863: BMW - Pink Panther
864: de jaren 60: Sex, drugs and rock 'n' roll - Edwin81
865: “Mark 1” - Jay DoubleYou
866: Van Life - 929V6
867: De comfort-coupé - JosUnimog
868: Oranje Boven - Edwin81
869: 1 liter - Rudyke
870: Plus 2 liter - rzasa & Tina Trucker (ex aequo)
871: Dameskapper - Joel 1987
872: De sedan - vers gemaaid gras
873: Weekend Warrior! - Volt
874: De vijfpitter - Jeroen W
875: Kei-cars? Keigaaf! - Tina Trucker
876: Het zit van binnen - rzasa
877: .. als het maar zwart is - Harry Cabrio
878: Het muurbloempje - Rudyke
879: Bommetje - Guus Leferink
880: Zomer en winter - Tina Trucker
881: Waarom... omdat het kan - 944
882: Kilometervreters - zadelsnuiver
883: Budgetbrigade online - Bobbeltje
884: In de buurt - j.ko
885: Dieselen! - 929V6

Inzenden tot woensdag 3 september 2025 20:00 uur.
Stemmen tot vrijdag 5 september 2025 20:00 uur.

Veel zoekplezier!
 
Laatst bewerkt:
Geen alcantara
Was wel het eerste waar ik aan dacht bij de titel van deze wedstrijd! Maar goed, er is nog keus genoeg. En denken we aan mooie interieurs, dan denken we (waarschijnlijk?) vast allemaal wel aan Mercedes-Benz!
De auto verdient betere foto’s, maar het is niet anders…
1920x1080.webp

1981 Mercedes-Benz 380 SLC
154.750 km - 160 kW (218 PK) - € 27.980
1920x1080.webp

1920x1080.webp
1920x1080.webp

1920x1080.webp
 
Laatst bewerkt:

Toyota Century


1,713,181 Mozambikaanse metical / €22922,36
02-1988


De Toyota Century heeft standaard geen lederen, maar 100% wollen bekleding, wat een kenmerkend en exclusief detail is van dit luxe vlaggenschip. Deze keuze voor wol biedt voordelen zoals een stillere cabine dan leer, temperatuurregeling en een zachte textuur, passend bij de Japanse focus op excellentie en een premium rijervaring.

car_e5b74452-5a61-486e-86c5-b02d6d7c44a7_640_0


car_dabf53a7-9be0-4e5c-9b67-bd51336fb6b8_640_0


car_fadd4921-2ae4-4647-991f-8e645dea050a_640_0


car_a00f5f9a-4b55-4e3b-9d0d-edf3c4135ab8_640_0


car_0d8dbcbe-0c2f-402e-8e40-a789451db9a4_640_0
 
Nissan Gloria Turbo Brougham VIP

149157a3-6e8e-4168-9158-582ae1b5c9d0


f3481066-4ae7-40a8-9bd0-737a0f7b77df


dd17f9a9-c4b2-4d8f-a71e-c59893591cff


817c9ed0-f2c6-4daf-ab36-e54d2858324f


79f78c9d-54f3-4393-adfb-006dca552168


Prijs € 14.000,00
Bouwjaar 1996
Kilometerstand 34.500km

Aangeboden wordt een zeer goed onderhouden Nissan Gloria Y33, exclusief geproduceerd voor de Japanse markt tussen 1995 en 1999. Deze generatie van de Gloria-serie combineerde klassieke sedanarchitectuur met toekomstgerichte technologie en was op veel gebieden zijn tijd ver vooruit.

Aandrijflijn & Technologie

De auto is uitgerust met de krachtige en soepel lopende
VQ30DET – een 3,0-liter V6-turbomotor met intercooler en een onderhoudsvrije distributieketting. Deze motorgeneratie (VQ-serie) werd geïntroduceerd in 1994 en wordt nog steeds gebruikt in tal van Nissan-modellen – bekend om zijn soepele loop, duurzaamheid en efficiëntie.

Maximaal vermogen: ca. 270 pk (Japanse fabrieksspecificatie)
Directe injectie en watergekoelde turbo
Achterwielaandrijving – klassieke krachtverdeling met duidelijke feedback
4-traps automaat met elektronisch selecteerbare rijmodi
Gebalanceerd chassis met onafhankelijke voorwielophanging en multilink achteras
Frameloze zijramen – zeldzaam in deze voertuigklasse
Uitrusting & Staat
Af-fabriek touchscreen met boordcomputer en navigatie (Japans)
Automatische klimaatregeling, elektrische ramen, centrale vergrendeling
Airbags vóór, ABS, stuurbekrachtiging
Interieur in goed onderhouden originele staat
Carrosserie roestvrij, geen aanpassingen of tuning
Nieuwe banden in 2024, recent onderhoud uitgevoerd
Klaar voor registratie met een nieuwe APK (TÜV)
De Gloria is een zeer interessante auto voor liefhebbers van Japanse sedans, technologieliefhebbers of verzamelaars.
 
Laatst bewerkt:
ZACHT schrijf je met hoofdletters bij deze auto. Overal ZACHTE rondingen, er is geen scherpe hoek te bekennen. De vering en demping zijn klassiek Amerikaans: ZACHT. Zowel voor- als achterin kruip je met drie man behaaglijk op de ZACHTE banken, voorzien van velours bekleding. Die vind je ook terug op de deurpanelen trouwens. De Dynaflow automaat haalt alle scherpe kantjes van de smeuïge V8. Zelfs de lak met satijnglans draagt zijn steentje bij aan het zachte voorkomen van de auto. Goed voor een behaaglijke cruise naar verre oorden, deze

Buick Riviera Super Coupe
1951 - 22.590 km - € 44.900,-


1920x1080.webp


1920x1080.webp


1920x1080.webp


1920x1080.webp


1920x1080.webp


Te koop in Frauental an der Laßnitz, Oostenrijk
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij is deze auto al eens in een wedstrijd voorbijgekomen, maar ga het gewoon ook eens proberen.
Heb zelf helemaal niks met al die stoffen bekleding en je kan er een dure naam aangeven voor mij blijft het gewoon stof, dus dat wordt nog een uitdaging met stemmen.
Mazda 626

mazda-626-glx-1987-m5507-059_1.jpg

mazda-626-glx-1987-m5507-042_1.jpg

mazda-626-glx-1987-m5507-045_1.jpg

mazda-626-glx-1987-m5507-049_1.jpg

Bouwjaar: 1987
Prijs: € 24.950
 
Ja de usual French suspects, beetje makkelijk... ik ga voor degelijk Duitse topklasse van een niet-premium merk :

THE Senator

Opel Senator 3.0 24V, automaat en 204PK uit 1991 met 243K km - 3.500€






Zelf al 15+ jaar een leder en leder / alcantara adept, eigenlijk vanaf 2009 toen we een baby hadden & ik een Alfa 159 kon leasen. Veel makkelijker om met kinderen de boel proper te houden & 2x per jaar wat TLC met Meguiars Gold Class Leather.
 
Laatst bewerkt:
Niet de best gebouwde auto ooit om het voorzichtig te zeggen, maar lekker zitten zal ie zeker doen en met dat digitale dash maakt hij me toch wel hebberig eigenlijk!

Ford Taurus 1987 (klik!)

9238_18149609.jpg


9238_-697570741.jpg


9238_1707995446.jpg


9238_-272642853.jpg


9238_-1419643847.jpg


€ 9.500,-
 
Volvo 960 3.0 24V

1980x960.webp


1980x960.webp


1980x960.webp


1980x960.webp


1980x960.webp


Prijs € 10.950​

Kilometerstand 140.750 km
Transmissie Automatisch
Bouwjaar 12/1990
Brandstof Benzine
Vermogen kW (PK) 150 kW (204 PK)
Type verkoper
Advertentie
 
Fiat Croma 2.0 Turbo i.e. Hörmann Motorsport

€ 42.500 | 08/1987 | 31.786 km


Te koop een in nieuwstaat verkerende Fiat Croma Turbo i.e. van bouwjaar 1986.

Heb de Croma in 2011 gekocht van 1e eigenaar in Duitsland. De Croma had toen bijna 19.000 km gelopen.

De huidige kilometerstand is nu bijna 32.000 km.

De Fiat Croma is echt een blikvanger met zijn Spoilerpakket van de italiaanse duitse Tuner Hörmann Motorsport en maakt de Croma bruut.

De Croma heeft altijd netjes zijn beurtjes gehad en is alleen gereden in mooi weer. Croma heeft nooit regen en/of sneeuw gezien.

Hierdoor verkeerd ook de gehele bodem in nieuwstaat.

De mooie 80 jaren groene metallic kleur in combinatie met dik ribcoard bruin verlours en bruine interieur delen geeft de Croma ook van binnen een luxe uitstraling.

Recent zijn o.a distributie riem vervangen, onderhoudsbeurt en zijn er nieuwe Pirelli zomerbanden gemonteerd

1920x1080.webp

1920x1080.webp

1920x1080.webp

1920x1080.webp

1920x1080.webp

 
@Mijn favoriet,

Ik twijfel een beetje aan het soort bekleding in die Ascona, volgens mij is dat geen velours of pluche maar gewone gevlochten stoffen bekleding, ik denk dat je het tweed zou kunnen noemen.

De rest goedgekeurd.
 
Opel Commodore C2.5

€ 13.500
124.500 km
04/1979

Deze Opel Commodore C uit 1979 is een zeldzaam juweeltje uit de gouden eeuw van de Duitse autotechniek en biedt ingetogen prestaties, luxe comfort en een soepele zes-in-lijn motor – alles verpakt in strakke, zelfverzekerde lijnen die de autosport van eind jaren 70 kenmerkten.
Gepositioneerd boven de Opel Rekord en net onder de Senator, was de Commodore C een echte grand tourer met autobahn-bloed, die verfijning, kracht en functionaliteit combineerde in één elegant geheel.

Waarom de Opel Commodore C?
Ingetogen elegantie gecombineerd met de capaciteiten van een autosnelweg.
Soepele, betrouwbare 6-cilindermotor.
Ruim, comfortabel en uniek Europees.
Perfect alternatief voor een BMW E12 of Ford Granada Ghia.
Een echte klassieker voor de bestuurder met executive charme.

Een stille, zelfverzekerde klassieke sedan.
Deze Opel Commodore C 6-cilinder uit 1979 is perfect voor de verzamelaar die op zoek is naar iets typisch Europees, heerlijk rijdend en steeds zeldzamer. Met zijn combinatie van kalmte, comfort en klassiek Opel-design is dit een auto die indruk maakt zonder te schreeuwen.

1920x1080.webp


Belangrijkste kenmerken:
2,5L Inline-6-motor - Soepel, koppelrijk en heerlijk responsief
Handgeschakelde transmissie - Afhankelijk van de specificatie biedt deze optie ontspannen cruisen

Achterwielaandrijving - Gebalanceerde dynamiek en een klassiek rijgevoel
Onafhankelijke voorwielophanging - Een comfortabele maar toch beheerste rit
Originele lichtmetalen of stalen velgen met periode wieldoppen

1920x1080.webp


Exterieur en ontwerp:
Afgewerkt in Piniengrün
Scherpe, rechthoekige styling met Opel's identiteit van eind jaren '70
Grote chromen bumpers en discrete badges
Onderscheidende Opel-grille met dubbele koplampen
Lange motorkap, korte achterkant - Klassieke proporties, tijdloze aantrekkingskracht

1920x1080.webp


Interieurcomfort:
Originele pluche velours stoelen - Comfortabel en uitnodigend
Duidelijke analoge instrumenten met klassieke Opel-graphics
Ruime cabine met royale beenruimte achterin
Optionele functies zoals een schuifdak

1920x1080.webp


Prestaties en aandrijving:
Verfijnde Inline-6-motor - Bekend om zijn duurzaamheid en moeiteloze koppel
Uitstekende snelwegcruiser - Gebouwd voor comfort op lange afstanden
Soepele bediening en sterke remmen - Ideaal voor toertochten of klassieke auto-evenementen
Mechanische eenvoud - Gemakkelijk te onderhouden, onderdelen nog steeds verkrijgbaar via klassieke Opel-netwerken.

1920x1080.webp


Voertuighoogtepunten:
Een van de laatste Echte Commodores voordat het model in 1982 werd stopgezet.
Minder exemplaren bewaard gebleven – vooral in de 6-cilinderconfiguratie.
Goed bewaard gebleven originele auto.
Slechts twee eigenaren
komen in aanmerking voor historische registratie en klassieke evenementen.
Een zeldzame vondst buiten Duitsland en de Benelux.
 
LaSalle, halverwege de jaren twintig bedacht door GM-president Alfred P. Sloan als een bijbehorend merk om de kloof tussen Buick en Cadillac te overbruggen, werd ontworpen door de Cadillac-divisie en gestyled door een jonge Harley Earl. LaSalle, geïntroduceerd in 1927, was al snel goed voor ongeveer een kwart van de verkopen van de Cadillac-divisie. Het hier aangeboden model uit 1932 – naar verluidt een van Earls favoriete ontwerpen – heeft een lange wielbasis van 136 inch (standaard was 130 inch) en is een van de slechts 660 Town Sedans met vijf zitplaatsen die dat jaar werden geproduceerd.
De carrosserie is strak en heeft een goede passing en het chroomwerk is eveneens netjes. Bij het instappen wordt u begroet door de originele groene comfortabele fauteuil in uitstekende staat. Binnenin is de originele groene zacht en behaaglijke bekleding nog in uitstekende staat. Op de weg maakt de soepele door Cadillac gebouwde V8 deze LaSalle een genot om te rijden – evenzeer geschikt voor weekendjes weg als voor langere tours. Zeldzaam, elegant en heerlijk bruikbaar, het is een auto die vanuit elke hoek charmeert.


LaSalle 345-B Town Sedan
bouwjaar: 1932
prijs: € 46.665
154068659.jpg


154068716.jpg


154068721.jpg

154068729.jpg

154068664.jpg
 
Laatst bewerkt:
Toyota Cresta Super Lucent GT Twincam24 GX71

€ 12.725 euro (2199000 yen)
125.000 km
1986

Waarom een Toyota Cresta Super Lucent GT Twincam24? Toyota had een viertal modellen op exact hetzelfde platform: de Cressida, de (Corona) Mark II, de Chaser en de Cresta. De Cressida was het export model dat grotendeels gelijk was aan de gewone Mark II. Toyota had namelijk ook een pilarless hardtop variant van de Mark II. Daarnaast had Toyota ook de Chaser, dat een sportieve variant was, zie het als de BMW 5-serie van Toyota. En als laatste, de Cresta: een über luxe variant, zie het als de Mercedes E-klasse van Toyota.

Hier hebben we te maken met een Cresta, en niet zomaar een Cresta: het is de GT Twincam24 Super Lucent met een 2 liter 6-cylinder motor voorzien van 4 kleppen per cylinder. In 1986 was dat goed voor 160pk. Om te zorgen dat dit allemaal goed op de weg bleef, werd er standaard een sperdifferentieel geïnstalleerd. Maar we hebben het hier vandaag niet over de specificaties, maar over het interieur. Het interieur was, zoals je mag verwachten van een über luxe variant, erg zacht en behagelijk. Dit was typisch voor Japanse auto's uit de late jaren 70 en jaren 80: zachte stoelen voorzien van flueel en Chesterfield stijl knopen er in. Zelfs de deurpanelen zijn voorzien van flueel om je te overtuigen dat het toch echt hebt gemaakt in het leven! De vorige eigenaar heeft nog eens een tapijtje (in dezelfde kleur) over het dashboard gehangen, een set Hayashi Street velgen en een set Pioneer TS-X8 speakers op de hoedenplank gezet om het af te maken. Super helder toch?

AP1GczNU1pBPZ-HaAmt6X6DVGIZGHK8VHsOAgSABvRJ4nlyyY_c-mV590fCKtj6AkktBVLtRHXUkzaaXMeFrt9nAP6aYrtuUzTQjU8_c8znyJ3kRmEvH87vZhVS7fbR46ieGfzP3AuQAw2KzBfz74o6isNRCmA=w640-h480-s-no

AP1GczPUDwkzLx-7IsxVeEaX7b4G-sPImRHgX8hMjKAQxPDUDCUROjBjibSzrcJNzwAHHMIJ4R3rCWjjzLhJyrDvydJedNR4d_I0bu7YxjmwJ36D4TbdoQlSBOTitzYoAf3azzhN-e_sCHRXzVEdV6NZzUOv3w=w640-h480-s-no

AP1GczMpR2qx8k4KSSJPPL5ctkRvSQDQ5cAmsE_7UYHK1BnT2SfI6yjBkQX9MvFF_KAsfRGW9RTSlg30xt9-maR3SiWdcQm4uLs5Cca3iJH7rkcPN0QBgtPHbF0FyFdLMexvSKTuNdkl-9TVkHHNtkj6_BXl1g=w640-h480-s-no

AP1GczN3PdK2StkeXxpgeBphNJQ-Q9PK-HmAZf8_8AKSfIX2aYMDnYTGNR8QCGjEMnwrzZKi6Hx_pQiv1YqQaA7e_x9TXAKHEph8ch0qRCQ5zT7BVGesY1c4KHs4DOabviEzXENDyQS_5a3wKhZvvIP6-Vlx7g=w640-h480-s-no
dd
AP1GczPE18WcI1PDYTTh1NTy7ArzjEHeTjszjKuz56dWrM7w0G_KUtV7KNOC2i9tSHFXslIkVJ-QC_IKdINYsRfGLEWYwc09JAPIPQvMSOHUT7Ms5puCgFSngr2xWyVO3WPFFBvyPtuHz2yzdTHv_VXMETBb7A=w640-h480-s-no
 
Buick Electra Landau Coupe 7.5L V8

Normaal gesproken heb ik helemaal niks met al dat stof, maar wat een plaatje is dit!! Fantastische kleur zowel binnen als buiten. Zachte stoffen, blinkend chroom en in combinatie met het hout lijkt het wel een design interieur uit de jaren 70. Onder de plaatjes nog wat info.

46530391-0.jpg



46530391-9.jpg


46530391-12.jpg


46530391-13.jpg



46530391-14.jpg


  • Merk
  • Buick
  • Model
  • Electra
  • Type
  • Landau Coupe
  • Uitvoering
  • 7.5L V8 | Limited Coupé |
  • Aantal deuren
  • 2
  • Aantal zitplaatsen
  • 6
  • Transmissie
  • Automaat
  • Tellerstand
  • 60.079 KM
  • Aantal versnellingen
  • 3
  • Bouwjaar
  • 28-02-1974
  • Brandstof
  • LPG
  • Prijs
  • € 14.750,-
  • Kenteken
  • 67YD90
  • Kleur
  • groen basis
  • Interieurkleur
  • Groen
  • Bekleding
  • Velours
  • BTW/Marge
  • Marge
  • Aantal cilinders
  • 8
  • Emissieklasse
  • 0
  • Cilinderinhoud
  • 7450 CC
  • Vermogen
  • 224 PK
  • Carrosserie
  • Coupé
  • Tankinhoud
  • 90 Liter
  • Gewicht
  • 3186 KG
  • APK
  • tot 28-02-1976
  • Onderhoudsboekje aanwezig?
  • Ja, dealeronderhouden
  • Bijtelling
  • 35 %
  • Wegenbelasting min
  • € 0 /kwartaal
 
Alle inzendingen op een rij, deel 1:

1920x1080.webp

1920x1080.webp

Jay Double You - Mercedes-Benz 380 SLC (1981)

1975-fiat-130-coupe-66bf33568802e.png

1975-fiat-130-coupe-65d6048059092.jpg

rzasa - Fiat 130 Coupé (1975)

0-44a3b7f3e8088d2fa3a19b8d6ed68fb3.jpg

0-ee4948b92a15d8e9fd8ab67caf8e200d.jpg

D E N N I S - Citroën CX 25 Prestige Automatic (1987)

1978-peugeot-604-67a61e3a063e8.jpg

1978-peugeot-604-67a61e3a098cc.jpg

Jeroen W - Peugeot 604 TI Automatique (1978)

1978-renault-30-r30-68ab83625724a.jpg

1978-renault-30-r30-68ab8363be545.jpg

Spekky - Renault 30 TS (1978)

car_a00f5f9a-4b55-4e3b-9d0d-edf3c4135ab8_640_0

car_e5b74452-5a61-486e-86c5-b02d6d7c44a7_640_0

vers gemaaid gras - Toyota Century (1988)

149157a3-6e8e-4168-9158-582ae1b5c9d0

dd17f9a9-c4b2-4d8f-a71e-c59893591cff

Zonder BMW met Skoda - Nissan Gloria Turbo Brougham VIP (1996)

1920x1080.webp

1920x1080.webp

SVF - SAAB 99 GL (1984)

1920x1080.webp

1920x1080.webp

j.ko - Buick Super Riviera Coupe (1951)

mazda-626-glx-1987-m5507-042_1.jpg

mazda-626-glx-1987-m5507-059_1.jpg

Frits79 - Mazda 626 2.0 GLX (1987)

0-586c948a6e9b1b97827409ddc4b7aa6b.jpg

0-0456293caf714451e3d531e6cc4c432a.jpg

Mijn favoriet - Opel Ascona 2.0S Berlina (1981)

Opel-Senator-front.avif

Opel-Senator-interior.avif

Niseko - Opel Senator 3.0 24V Automatic (1991)

146317670.jpg

146317634.jpg

Zadelsnuiver - Maserati 4.18v Biturbo (1991)

9238_18149609.jpg

9238_1707995446.jpg

929V6 - Ford Taurus (1987)

1980x960.webp

1980x960.webp

Bobbeltje - Volvo 960 3.0 24V (1990)
 
Laatst bewerkt:
Alle inzendingen op een rij, deel 2:

renault-safrane-3-0-24v-v6-automaat-uniek-distr-vv-apk-nieuw.jpg

renault-safrane-3-0-24v-v6-automaat-uniek-distr-vv-apk-nieuw.jpg

Dave R1517 - Renault Safrane 3.0 24V (2000)

1920x1080.webp

1920x1080.webp

Rudyke - Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0 (1977)

lancia-beta-coupe-1979.jpg

lancia-beta-coupe-1979.jpg

Harry Cabrio - Lancia Beta Coupé 1300 (1979)

EDN_NCAUTO_22420523-0.jpg

EDN_NCAUTO_22420536-0.jpg

Pink Panther - Fiat 131 2000 TC Racing (1980)

1920x1080.webp

1920x1080.webp

Tina Trucker - Fiat Croma 2.0 Turbo i.e. Hörmann Motorsport

0019.jpg

0084.jpg

Guus Leferink - Buick Roadmaster (1992)

1920x1080.webp

1920x1080.webp

Blitz 1994 - Opel Commodore 2.5S (1979)

ae2c9fcc-d7e6-4daa-9602-35dbf5cf16bf

7c41441e-5d35-4c48-b4ee-5eb5e5943013

Edwin81 - Honda Accord (1980)

154068659.jpg

154068716.jpg

Jp053 - LaSalle 345-B Town Sedan (1932)

AP1GczNU1pBPZ-HaAmt6X6DVGIZGHK8VHsOAgSABvRJ4nlyyY_c-mV590fCKtj6AkktBVLtRHXUkzaaXMeFrt9nAP6aYrtuUzTQjU8_c8znyJ3kRmEvH87vZhVS7fbR46ieGfzP3AuQAw2KzBfz74o6isNRCmA=w640-h480-s-no

AP1GczPUDwkzLx-7IsxVeEaX7b4G-sPImRHgX8hMjKAQxPDUDCUROjBjibSzrcJNzwAHHMIJ4R3rCWjjzLhJyrDvydJedNR4d_I0bu7YxjmwJ36D4TbdoQlSBOTitzYoAf3azzhN-e_sCHRXzVEdV6NZzUOv3w=w640-h480-s-no

Banpei - Toyota Cresta Super Lucent GT Twincam24 (1986)

42c81fa1-4c9a-47cb-93e8-49b7244dc38f

d51fe6ca-91c7-452b-bb8c-45f1d4348556

JosUnimog - Rover 820Si (1994)

46530391-0.jpg

46530391-9.jpg

Karel 8215822 - Buick Electra Landau Coupé (1974)
 
1. Harry Cabrio - Lancia Beta Coupé 1300 (1979)
2. Jp053 - LaSalle 345-B Town Sedan (1932)
3. Edwin81 - Honda Accord (1980)
 
1. Frits79, ik heb 'm al vaker gezien deze 626 maar dat interieur kan ik geen genoeg van krijgen
2. SVF, heerlijk knus interieur in die mooie Saab, het houten stuurtje maakt 'm af.
3. Tina Trucker, deze Croma was bekend maar wist niet dat 'ie te koop stond. Van binnen en buiten een heerlijke auto.
 
1. Blitz 1994 - Opel Commodore 2.5S (1979)
2. Frits79 - Mazda 626 2.0 GLX (1987)
3. Mijn favoriet - Opel Ascona 2.0S Berlina (1981)
 
Ik ben vrijdag overigens waarschijnlijk pas later op de avond in de gelegenheid om te tellen, dus als iemand anders dat wil overnemen is dat prima.
 
Terug
Bovenaan