A
Anoniem
Guest
Beste Autoliefhebbers,
Mijn vrouw start binnenkort bij haar nieuwe baan en heeft daarbij recht op een leaseauto. Voor ons een nieuw fenomeen aangezien we beiden nog niet eerder in de gelegenheid zijn geweest. In de aanloop naar haar arbeidsvoorwaardengesprek probeer ik een aantal dingen uit te zoeken en ik hoop hier wat input te mogen krijgen van de ervaringsdeskundigen.
Alvast hartelijk dank voor al het meedenken!
Mijn vrouw start binnenkort bij haar nieuwe baan en heeft daarbij recht op een leaseauto. Voor ons een nieuw fenomeen aangezien we beiden nog niet eerder in de gelegenheid zijn geweest. In de aanloop naar haar arbeidsvoorwaardengesprek probeer ik een aantal dingen uit te zoeken en ik hoop hier wat input te mogen krijgen van de ervaringsdeskundigen.
- Met deze passage in de autorichtlijnen:
op basis van een 40-urige werkweek (fulltime dienstverband). Indien sprake is van een aantal lager
overeengekomen gewerkte uren per week van de medewerker worden voormelde leasetarieven naar rato vastgesteld. - Weet iemand wat wordt bedoelt met "courantheidsklasse A" waar het gaat over de autorichtlijnen?
- Is er op de een of andere manier achter te komen met welke leasemaatschappij haar toekomstige werkgever zaken doet?
- Max. maandbedrag X op basis van 36 maanden en 30.000 km/jaar is maandbedrag X dan een beetje vergelijkbaar met private lease op basis van dezelfde looptijd en km's?
- Mijn vrouw wil perse automaat, drukt dat bij zakelijk leasen heel zwaar op je lease-budget?
Alvast hartelijk dank voor al het meedenken!