Nieuwe Xenon Verlichting

ik vind wel dat je weinig licht heb. maar dat kan ook je camera zijn.

als je niet zeker bent kun je ook eens naar een andere garage gaan. afstellen kost maar 11euro.

Snelle Willy bijzondere manier van denken/schrijven hanteert u, valt mij vaker op, hoezo zou het maar 11 euro kosten???
Misschien doet de Audi dealer het ook wel gratis uit service ? maar 11 euro lijkt in geen geval als er een rekening komt.
Aansluiten van de laptop alleen al ben je tegenwoordig 35/45 euro verder.

Ontopic:

Valt tegenwoordig zelf weinig aan te stellen, dit doet men met een computer.
Ook om het juiste lichtbeeld vast te stellen heb je zo'n speciale tester nodig die men ook bij de APK gebruikt.
Als u twijfelt zou ik naar de Dealer gaan.

currus zei:
Snelle Willy bijzondere manier van denken/schrijven hanteert u, valt mij vaker op, hoezo zou het maar 11 euro kosten???
Misschien doet de Audi dealer het ook wel gratis uit service ? maar 11 euro lijkt in geen geval als er een rekening komt.
Aansluiten van de laptop alleen al ben je tegenwoordig 35/45 euro verder.

Ontopic:

Valt tegenwoordig zelf weinig aan te stellen, dit doet men met een computer.
Ook om het juiste lichtbeeld vast te stellen heb je zo'n speciale tester nodig die men ook bij de APK gebruikt.
Als u twijfelt zou ik naar de Dealer gaan.

toen ik in de garage werkte. moest je de lampen nog afstellen met een schroevendraaier. dit is maar 6 jaar geleden. 11 euro is bij de condé in belgie. soms doen ze het ook gratis(dit is een banden zaak) bij een onderhoud kunnen ze het wel gratis doen.

Terug
Bovenaan