Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Elke 20000km.Popeye89 zei:Welke dynamic versie? Hebben de fiestas nog specifiek onderhoud? 1 op 20 is dus makkelijk haalbaar?
Popeye89 zei:Oke. Wat zou je me aanraden? Is de mazda 2 voor 12000 uit mijn link teveel geld? Voor 3 jaar te rijden?
Nee het is niet teveel geld, gezien wat auto encyclopedie ook al aangeeft dat hij al gereserveerd is.Popeye89 zei:Oke. Wat zou je me aanraden? Is de mazda 2 voor 12000 uit mijn link teveel geld? Voor 3 jaar te rijden?
Dit is de kleinste klasse, met lichte zuinige auto's. Maar je kan aan alles merken dat het ook de goedkoopste klasse is. Kleine motoren met weinig vermogen goedkope materialen en minder geluidsdempend materiaal. Zoek je een echt zuinige auto zonder dat het een hybride moet worden dan kom je vaak hier uit.Popeye89 zei:Dank voor de reacties.
Hij is voor mij gereserveerd, maar vandaag nog e.e.a qua autos bekijken. Zal zo de Opel corsa eens bekijken en de Ford fiesta ecoboost 1.0 dus. Vanaf 2014? De corsa was toch best zwaar qua ledig gewicht?
Heel stom, maar als ik inderdaad kijk naar een bouwjaar, gewicht en verbruik kwam ik ook zoiets tegen: https://www.delaatautosbudel.nl/cars/hyundai-i10-1-0i-i-motion-comfort-plus/
Popeye89 zei:Dank voor de reacties.
Hij is voor mij gereserveerd, maar vandaag nog e.e.a qua autos bekijken. Zal zo de Opel corsa eens bekijken en de Ford fiesta ecoboost 1.0 dus. Vanaf 2014? De corsa was toch best zwaar qua ledig gewicht?
Heel stom, maar als ik inderdaad kijk naar een bouwjaar, gewicht en verbruik kwam ik ook zoiets tegen: https://www.delaatautosbudel.nl/cars/hyundai-i10-1-0i-i-motion-comfort-plus/
De Polo is in tegenstelling tot wat de advertentie doet geloven gewoon een 1.0mpi en zeker geen TSI en je hebt dus maar 75pk en 95nmm, de Fiesta heeft 101pk en ook meer koppel dus die rijdt veel fijner.Popeye89 zei:Ai dat is jammer, had ik denk ik over de maand oktober heen gelezen...
Stel die polo kan weg voor 8500, is dat dan te prijzig?
Hoe was de grijze Fiesta? Zag die er goed uit, of is dat extra opletten vanwege zijn "snelle" looks?
Wederom dank!