A
Anoniem
Guest
Hoi, wat is een fatsoenlijk alternatief voor mijn huidige C350e die er volgend jaar uitloopt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Ja, maar dan gaat de bijtelling wel naar 25%...Giltix zei:Kun je je lease niet verlengen?
Is dat niet 22% zoals alle leaseauto's?Barri zei:Ja, maar dan gaat de bijtelling wel naar 25%...Giltix zei:Kun je je lease niet verlengen?
Epica zei:Tsja je zou ons natuurlijk eens van fatsoenlijk informatie voorzien, losse kreten plaatsen kunnen we allemaal.
Moderator
Nee. Basispercentage is obv eerste tenaamstelling.Epica zei:Is dat niet 22% zoals alle leaseauto's?Barri zei:Ja, maar dan gaat de bijtelling wel naar 25%...Giltix zei:Kun je je lease niet verlengen?
3ADZAM zei:Wel lekker veel info allemaal. Poster zien we waarschijnlijk toch nooit meer terug. Iemand die met zo'n eerste bericht binnen komt vallen lijkt me ook niet bepaald een autoliefhebber.
Hoho, dit is meneer 8994689. Niet iedereen over één kam scheren hè.KadettRT zei:Ik ben zo klaar met al die Facebook aanmeldingen met naam en 7274836 erachter... zeker als dit soort hoogstandjes voorbij komen.