Nieuwe leaseauto? (nu Mercedes C350e tegen 7%)

A

Anoniem

Guest
Hoi, wat is een fatsoenlijk alternatief voor mijn huidige C350e die er volgend jaar uitloopt?

Tsja, je noemt die 7% zo specifiek dus heb je nu voor een habbekrats in een dikke Benz gereden. Wil je dikke Benz of vergelijkbaar blijven rijden zul gewoon de volle met gaan betalen. Of je moet in een Tesla Model 3 willen kruipen, dan de goedkoopste die er is, kom je nog enigszins goed weg.

Gaat het om de maandlasten, is ws. zelfs de genoemde Sandero te duur. Aygootje?

Een nieuwe C300 Estate. Die komt het dichtst bij je huidige auto. Bijtelling is 4x zo hoog maar daar gaat het niet om toch?

Met een lage bijtelling is alleen elektrisch een goede optie. (of een auto met een lage aanschafprijs)

Goede opties in mijn ogen: Tesla Model 3, Kia e-Niro, en medio maart 2020 komt de op papier interessante Mercedes EQA.

Tsja je zou ons natuurlijk eens van fatsoenlijk informatie voorzien, losse kreten plaatsen kunnen we allemaal.

Youngtimert! Dikke bak met Bijtelling tegen dagwaarde en nog een toefje van een of andere zakelijk belasting geloof ik.

Minder dan 8% ( tot 45 K) wordt het niet. zeer waarschijnlijk. Bestel nu alvast, dan heb je de auto eind 2020 misschien al wel.. ;)

Wel lekker veel info allemaal. Poster zien we waarschijnlijk toch nooit meer terug. Iemand die met zo'n eerste bericht binnen komt vallen lijkt me ook niet bepaald een autoliefhebber.

3ADZAM zei:
Wel lekker veel info allemaal. Poster zien we waarschijnlijk toch nooit meer terug. Iemand die met zo'n eerste bericht binnen komt vallen lijkt me ook niet bepaald een autoliefhebber.

Idd en die vervolgens 0,0 x heeft gereageerd, heb sowieso leukere ervaringen met mensen met een kleine portemonnee

Ik ben zo klaar met al die Facebook aanmeldingen met naam en 7274836 erachter... zeker als dit soort hoogstandjes voorbij komen.

KadettRT zei:
Ik ben zo klaar met al die Facebook aanmeldingen met naam en 7274836 erachter... zeker als dit soort hoogstandjes voorbij komen.
Hoho, dit is meneer 8994689. Niet iedereen over één kam scheren hè.

Terug
Bovenaan