Nieuwe Leaseauto maar geen idee wat te kiezen....

Faceman1988 zei:
Wat mij weerhoud is het feit dat de auto inmiddels uit 2010 dateert, dat zie je helaas aan het interieur en de opties ook terug.

@Auto encyclopedie: Kamiq vind ik kwa vorm een beetje vreemd uitzien, niet echt een Suv look, maar meer een Fabia op stelten.
De focus met meer PK kan evt ook, al krijg je dan een stuk minder opties.

Met 125PK is het ook niet echt behelpen lijkt me.
Je kan zelfs voor de 150pk versie gaan in combinatie met het Titanium bussines pakket en dan kan je nog bijna alle opties aanvinken.
 
Epica zei:
Faceman1988 zei:
Wat mij weerhoud is het feit dat de auto inmiddels uit 2010 dateert, dat zie je helaas aan het interieur en de opties ook terug.

@Auto encyclopedie: Kamiq vind ik kwa vorm een beetje vreemd uitzien, niet echt een Suv look, maar meer een Fabia op stelten.
De focus met meer PK kan evt ook, al krijg je dan een stuk minder opties.

Met 125PK is het ook niet echt behelpen lijkt me.
Je kan zelfs voor de 150pk versie gaan in combinatie met het Titanium bussines pakket en dan kan je nog bijna alle opties aanvinken.
De 150pk versie is (inderdaad) niet leverbaar in ST-Line trim, zou voor mij persoonlijk wel een dealbreaker zijn. De 125pk versie rijdt oké maar de 182pk is leuk. Ik adviseer om voor pk's te gaan en wat te beknibbelen op uitrusting.
 
DeeTwee zei:
Epica zei:
Faceman1988 zei:
Wat mij weerhoud is het feit dat de auto inmiddels uit 2010 dateert, dat zie je helaas aan het interieur en de opties ook terug.

@Auto encyclopedie: Kamiq vind ik kwa vorm een beetje vreemd uitzien, niet echt een Suv look, maar meer een Fabia op stelten.
De focus met meer PK kan evt ook, al krijg je dan een stuk minder opties.

Met 125PK is het ook niet echt behelpen lijkt me.
Je kan zelfs voor de 150pk versie gaan in combinatie met het Titanium bussines pakket en dan kan je nog bijna alle opties aanvinken.
De 150pk versie is (inderdaad) niet leverbaar in ST-Line trim, zou voor mij persoonlijk wel een dealbreaker zijn. De 125pk versie rijdt oké maar de 182pk is leuk. Ik adviseer om voor pk's te gaan en wat te beknibbelen op uitrusting.
Ik zou lekker de 150pk versie nemen zonder ST-line en lekker voor de luxe gaan, je zit immers meer in de auto dan dat je er naar kijkt.
 
In Duitsland rijden kan het idd lekker zijn wat extra pk aan boord, daar heb je nog wel eens meer nodig om met het verkeer mee te komen. Ik voel me daar altijd wat kleiner.
 
Auto encyclopedie zei:
In Duitsland rijden kan het idd lekker zijn wat extra pk aan boord, daar heb je nog wel eens meer nodig om met het verkeer mee te komen. Ik voel me daar altijd wat kleiner.
Met 125pk kom je niks te kort hoor, er zit zelfs een pook in het midden; als je die van het nummertje 6 naar 5 of misschien zelfs 4 zet, kan je ineens wat harder optrekken!
 
Barri zei:
Auto encyclopedie zei:
In Duitsland rijden kan het idd lekker zijn wat extra pk aan boord, daar heb je nog wel eens meer nodig om met het verkeer mee te komen. Ik voel me daar altijd wat kleiner.
Met 125pk kom je niks te kort hoor, er zit zelfs een pook in het midden; als je die van het nummertje 6 naar 5 of misschien zelfs 4 zet, kan je ineens wat harder optrekken!
Is dat ding daarvoor, ik ga alleen van 1 naar 6 en terug ;)
 
Update:

De corona crisis laat ook hier zien wat voor effect het heeft.
Moeten vernemen dat investeringen (waaronder auto's) de komende tijd stilgelegd worden.. nog een poosje geduld en met de 308 op pad (figuurlijk dan, want ik kom nergens momenteel).

Wel balen natuurlijk...
 
Hoe vervelend ook, beter nog een tijdje met de 308 en geen nieuwe leaseauto dan je baan kwijt raken.
 
Terug
Bovenaan