A
Anoniem
Guest
Goedemiddag,
Sta binnenkort weer voor een moeilijke keuze, mag bij mijn nieuwe werkgever een auto uitkiezen.
Mijn werkgever hanteert 30.000km per jaar en 48 maanden. Lease bedrag is 900 euro incl benzinekosten.
We hebben leuke auto's gehad, waaronder 2x een mercedes benz CLA.
Ik wil nu op mijn bijtelling letten dus wil maximaal op een catologus prijs van 45.000 blijven en als het kan een automaat.
Daarbij denk ik ook aan een elektrische auto.
We zijn met z'n 4-en. 2 kinderen, 7 en 9 jaar en redelijk lang.
We gaan ook vaak weekendjes weg en vakanties in Europa met de auto.
Ik heb zelf zitten denken aan een Ford Focus ST-Line automaat. Goed rijdende auto. Maar een Mazda CX-30 Skyactive X kan ook nog.
Ben geen fan van een hoge auto, tenzij het goed rijdt ( heb namelijk een sportieve rijstijl)
Zie ik bepaalde auto's over het hoofd?
Welke opties een auto moet hebben:
Stoelverwarming
Panoramadak
Automaat (liefst wel)
Minimaal 18 inch velgen
Android Auto/Apple Carplay
Gescheiden airco voor
Minimaal 150pk
Als een EV zat ik te denken aan Kia EV6 of een Ford Mustang E-Mach (weet nog niet of die in het budget valt).
Sta binnenkort weer voor een moeilijke keuze, mag bij mijn nieuwe werkgever een auto uitkiezen.
Mijn werkgever hanteert 30.000km per jaar en 48 maanden. Lease bedrag is 900 euro incl benzinekosten.
We hebben leuke auto's gehad, waaronder 2x een mercedes benz CLA.
Ik wil nu op mijn bijtelling letten dus wil maximaal op een catologus prijs van 45.000 blijven en als het kan een automaat.
Daarbij denk ik ook aan een elektrische auto.
We zijn met z'n 4-en. 2 kinderen, 7 en 9 jaar en redelijk lang.
We gaan ook vaak weekendjes weg en vakanties in Europa met de auto.
Ik heb zelf zitten denken aan een Ford Focus ST-Line automaat. Goed rijdende auto. Maar een Mazda CX-30 Skyactive X kan ook nog.
Ben geen fan van een hoge auto, tenzij het goed rijdt ( heb namelijk een sportieve rijstijl)
Zie ik bepaalde auto's over het hoofd?
Welke opties een auto moet hebben:
Stoelverwarming
Panoramadak
Automaat (liefst wel)
Minimaal 18 inch velgen
Android Auto/Apple Carplay
Gescheiden airco voor
Minimaal 150pk
Als een EV zat ik te denken aan Kia EV6 of een Ford Mustang E-Mach (weet nog niet of die in het budget valt).