A
Anoniem
Guest
Ik kan in deze periode een nieuwe lease-auto uitkiezen.
Ik heb diverse auto`s op shortlist gehad. De volgende 2 auto`s zijn overgebleven:
- Skoda Karoq Business Edition Plus 1.5 TSI DSG met een groot deel van de optie-lijst erop
- Peugeot 5008 Blue Lease Premium Avantage 1.2 EAT8 met 2 assistentie-pakketten, Focal Audio en Panoramadak
Voor mij op dit moment een lastige keuze.
Karoq : meer compleet en meer degelijk dan de 5008 (als ik de reviews hier lees). Tevens meer comfort door de diverse opties (bv. stuurwielverwarming en verwarmde voorruit)
Peugeot 5008 : Van binnen en van buiten de mooiere auto. Zeer ruim, en met de elektrische comfort-stoelen een hele fijne zit.
Ik kijk voor beide auto`s met panoramadak. Hoofdruimte in de karoq is beter.
De reviews van de 5008 zijn niet allemaal positief op autoweek.
Mensen met suggesties/toevoegingen waardoor de keuze wat makkelijker word?
Ik heb diverse auto`s op shortlist gehad. De volgende 2 auto`s zijn overgebleven:
- Skoda Karoq Business Edition Plus 1.5 TSI DSG met een groot deel van de optie-lijst erop
- Peugeot 5008 Blue Lease Premium Avantage 1.2 EAT8 met 2 assistentie-pakketten, Focal Audio en Panoramadak
Voor mij op dit moment een lastige keuze.
Karoq : meer compleet en meer degelijk dan de 5008 (als ik de reviews hier lees). Tevens meer comfort door de diverse opties (bv. stuurwielverwarming en verwarmde voorruit)
Peugeot 5008 : Van binnen en van buiten de mooiere auto. Zeer ruim, en met de elektrische comfort-stoelen een hele fijne zit.
Ik kijk voor beide auto`s met panoramadak. Hoofdruimte in de karoq is beter.
De reviews van de 5008 zijn niet allemaal positief op autoweek.
Mensen met suggesties/toevoegingen waardoor de keuze wat makkelijker word?