Daan 4601989
Net ingestapt
Ik heb vorige week mijn Golf verkocht. Ik was tevreden over mijn Golfje maar de vorige eigenaar had er stevig in gerookt. Helaas heb ik de geur er nooit helemaal uit kunnen krijgen en dat irriteerde zo dat ik de Golf heb verkocht. Maar nu, op zoek naar een andere auto. Staan er genoeg maar welke wordt het. Na veel van links naar rechts te hebben gezwabberd kom ik toch steeds op VW en Audi (soms Seat) uit. Daarnaast vind ik de Megane ook erg mooi. Morgen ga ik in proefritjes maken in de Audi A3 1.0 tfsi uit 2017 met allerlei toeters en bellen en de Megane Break Bose 2017 met nog veel meer toeters en bellen.
Qua prijs liggen de A3 Spotback, Megane Break en Golf Variant zowat gelijk....
Zijn er tips waar ik op moet letten? Van de Megane hoor ik zelden iets. Audi daarentegen hoog olieverbruik en dure reparaties/beurten. Geldt dit ook voor de 1.0 tfsi motor? Persoonlijk vind ik de A3 mooi, de vrouw daarentegen valt voor de Franse charmes. Of is de Golf Variant 1.0 tsi van 2017 de tussenweg ?
Graag tips of advies gevraagd
Ik verheug me in ieder geval op de proefritjes.....
Qua prijs liggen de A3 Spotback, Megane Break en Golf Variant zowat gelijk....
Zijn er tips waar ik op moet letten? Van de Megane hoor ik zelden iets. Audi daarentegen hoog olieverbruik en dure reparaties/beurten. Geldt dit ook voor de 1.0 tfsi motor? Persoonlijk vind ik de A3 mooi, de vrouw daarentegen valt voor de Franse charmes. Of is de Golf Variant 1.0 tsi van 2017 de tussenweg ?
Graag tips of advies gevraagd