Nieuwe daily dilema

FGTE12

Net ingestapt
Beste forumleden,

Ik ben opzoek naar een nieuwe daily driver. Ik kom van een 2015 VW Golf GTE die ik zeer lekker vond rijden met de 204pk op de voorwielen.
Nu zit ik te twijfelen zal ik voor een zeer comfortabele luxe sedan te gaan of een hothatch. Aangezien ik 26000/36000km per jaar rij lijkt me een luxe sedan betere optie van wegen het verbruik ook vergeleken met een hothatch zo stijf rijdt. Maar omdat ik nogal jong ben (20) denk ik nu nog fun kan hebben met een hothatch. Ik ben er van plan 3 tot 5 jaar mee te rijden licht eraan hoe snel ik hem zat ben ;)
Paar auto's waar ik zat voor te kijken ( 2017 e classe, MK8 R met drift modus of een RS3). Moet ook een beetje toekomst proof zijn dus ik hoor graag ook elektrische opties.

Wat een luxe probleem op die leeftijd... Ik zou lekker een potente hatch pakken als dat een beetje te verzekeren valt, want dat lijkt me op die leeftijd nog de grootste uitdaging.

Wat een luxe probleem op die leeftijd... Ik zou lekker een potente hatch pakken als dat een beetje te verzekeren valt, want dat lijkt me op die leeftijd nog de grootste uitdaging.
Verzekering is geen probleem. Het kriebelt wel een RS3 met misschien wat aanpassingen. heerlijk die 5 cilinder. Maar ter gelijk drift modus van een MK 8R is ook heel vet, maar waar gebruik je dat nou dagelijks ;)

Verzekering is geen probleem. Het kriebelt wel een RS3 met misschien wat aanpassingen. heerlijk die 5 cilinder. Maar ter gelijk drift modus van een MK 8R is ook heel vet, maar waar gebruik je dat nou dagelijks ;)
Je hebt zelden "teveel" vermogen, dus als het verzekeren geen probleem is gewoon doen...... Inruilen kan altijd nog.

Ben wel benieuwd bij welke verzekeraar je zit, dat ie een 20-jarige in een auto met zo veel vermogen gewoon in dekking neemt. Ik ken ze niet...

Terug
Bovenaan