Nieuwe bug, "Beveiliging" en "Handtekening"

Sorry voor de wat latere reactie, ik heb dit op de lijst voor de developers gezet maar niet gereageerd. In ieder geval: genoteerd!

Handtekeningen moet je als gebruiker zelf toestaan.
  • Je vult een handtekening in.
  • Dan bij <Username> > Voorkeuren onder Content opties 'Handtekening van anderen weergeven bij berichten....' aanvinken
  • Je ziet dan (ook) de handtekeningen van anderen.
Beveiliging: daarvan hebben we een ticket van gemaakt om dit op te (laten) lossen door de developers.

Klopt, het hangt blijkbaar ook af van de schermgrootte.
Dan is dit waarschijnlijk geen bug, maar een keuze van de softwareleverancier.

Voor mobiele weergave zal je het een en ander moeten uitkleden om de boel bruikbaar te houden op een kleiner scherm.
Iets simpels als een logo moet bijvoorbeeld in mobiele weergave worden verkleind omdat deze anders je scherm bestaat uit een logo.

Er is hoogstwaarschijnlijk gewoon een responsive css bestand wat hiervoor zorgt. (voor de leken: een css bestand wordt gebruikt om de pagina aan te kleden met bijvoorbeeld kleuren en lettertypes)
In de responsive css staan een aantal regels die gelden voor bepaalde schermbreedtes.
Waarschijnlijk is het een simpel regeltje " display: hidden; " vanaf ik noem maar wat 800 pixels breed ofzo.

Als je graag wilt dat het niet gebeurt (omdat mensen het als een bug ervaren) haal je die regel er gewoon uit, die werkt immers alleen vanaf/op dat schermformaat.

Beetje vroeten in de code dus wat je binnen een paar minuten kan verhelpen als t echt als een probleem wordt ervaren.
Maar dat heb ik ook al aangekaart met de witte balk tussen de header en het forum. Daar is een week later ook nog niks mee gebeurt.

Persoonlijk zie ik het voor mezelf niet als een probleem dat ik de handtekeningen/onderschriften niet zie op de iPhone, maar heb het voor de zekerheid toch maar wel gemeld.

Dan is dit waarschijnlijk geen bug, maar een keuze van de softwareleverancier.

Voor mobiele weergave zal je het een en ander moeten uitkleden om de boel bruikbaar te houden op een kleiner scherm.
Iets simpels als een logo moet bijvoorbeeld in mobiele weergave worden verkleind omdat deze anders je scherm bestaat uit een logo.

Er is hoogstwaarschijnlijk gewoon een responsive css bestand wat hiervoor zorgt. (voor de leken: een css bestand wordt gebruikt om de pagina aan te kleden met bijvoorbeeld kleuren en lettertypes)
In de responsive css staan een aantal regels die gelden voor bepaalde schermbreedtes.
Waarschijnlijk is het een simpel regeltje " display: hidden; " vanaf ik noem maar wat 800 pixels breed ofzo.

Als je graag wilt dat het niet gebeurt (omdat mensen het als een bug ervaren) haal je die regel er gewoon uit, die werkt immers alleen vanaf/op dat schermformaat.

Beetje vroeten in de code dus wat je binnen een paar minuten kan verhelpen als t echt als een probleem wordt ervaren.
Maar dat heb ik ook al aangekaart met de witte balk tussen de header en het forum. Daar is een week later ook nog niks mee gebeurt.
Xenforo heeft inderdaad de handtekening mobiel weggelaten in het 'responsive design'.
Die witregel heb je gelijk in - bij de release was het idee om die weg te halen en daar was een developer ook mee bezig. Ik heb 'm even herinnerd aan die actie. Thanks dat je deze opmerking maakte!

Terug
Bovenaan