Dan is dit waarschijnlijk geen bug, maar een keuze van de softwareleverancier.
Voor mobiele weergave zal je het een en ander moeten uitkleden om de boel bruikbaar te houden op een kleiner scherm.
Iets simpels als een logo moet bijvoorbeeld in mobiele weergave worden verkleind omdat deze anders je scherm bestaat uit een logo.
Er is hoogstwaarschijnlijk gewoon een responsive css bestand wat hiervoor zorgt. (voor de leken: een css bestand wordt gebruikt om de pagina aan te kleden met bijvoorbeeld kleuren en lettertypes)
In de responsive css staan een aantal regels die gelden voor bepaalde schermbreedtes.
Waarschijnlijk is het een simpel regeltje " display: hidden; " vanaf ik noem maar wat 800 pixels breed ofzo.
Als je graag wilt dat het niet gebeurt (omdat mensen het als een bug ervaren) haal je die regel er gewoon uit, die werkt immers alleen vanaf/op dat schermformaat.
Beetje vroeten in de code dus wat je binnen een paar minuten kan verhelpen als t echt als een probleem wordt ervaren.
Maar dat heb ik ook al aangekaart met de witte balk tussen de header en het forum. Daar is een week later ook nog niks mee gebeurt.
Beste forummers! Deze week staat er een belangrijke update gepland voor het AutoWeek forum. Zodra het zeker is op welk moment dit gaat gebeuren zal ik dit communiceren. De header wordt vernieuwd, wat zal resulteren in het herstel van veel essentiële functionaliteiten (en hopelijk een arsenaal...
www.autoweek.nl