APT
Wegverkenner
Voor mijn Cupra4 wil ik links voor het spatbord vervangen. Nu kan ik voor 120,- een nieuwe kopen of voor 50,- een gebruikte. Ik neig naar een nieuwe omdat spatborden van een Leon/toledo (en ook Ibiza) de neiging hebben om te roesten, ook de reden dat ik de mijne wil vervangen. Daarnaast lijkt het me dat de meerprijs tijdens het spuiten teniet wordt gedaan. Ik heb er geen verstand van maar een gebruikte moet eventueel geschuurd en extra behandeld worden, misschien zelfs strak gemaakt worden met plamuur (hoe netjes dat ding ook lijkt) en dat is meer werk dat betaald moet worden. Wie heeft er verstand van wat de kosten zullen zijn? Enige met juiste kleurcode die netjes lijkt ligt in Polen, begin ik niet aan. De andere met juiste kleurcode leek ook beginnende roest te hebben, heeft dus ook weinig nut. Zal dan tevens mijn rechter achterscherm laten spuiten ivm krasjes. Goed adres voor spuiten in (de omgeving van) Amersfoort is ook welkom.
Hoewel dit niets met tuning te maken heeft denk ik dat dit toch de meest passende plek voor mijn vraag is. Om dan toch iets meer in de categorie te passen wat dingetjes die ik aan de Leon Cupra4 wil aanpassen;
Hoewel ik persoonlijk van een zo origineel mogelijke auto houd zijn er toch details die ik aan wil passen.
Grijze remklauwen rood spuiten
Andere midden en/of einddemper voor een iets luider geluid. De eindpijpjes dienen echter hun originele look te behouden.
Om diezelfde reden een sportluchtfilter. Geluid is namelijk voor mij een zeer groot aspect van het rijplezier en zo'n 2.8VR6 klinkt ronduit geweldig. Helemaal standaard alleen nét iets te veel op de achtergrond naar mijn mening, vooral omdat ik vrij rustig rijd waardoor de Seat nooit echt z'n keel openzet. Daarnaast, de diepe zware brom onderin vind ik nog mooier ook dan als ie hoger in de toeren zit.
Hoewel dit niets met tuning te maken heeft denk ik dat dit toch de meest passende plek voor mijn vraag is. Om dan toch iets meer in de categorie te passen wat dingetjes die ik aan de Leon Cupra4 wil aanpassen;
Hoewel ik persoonlijk van een zo origineel mogelijke auto houd zijn er toch details die ik aan wil passen.
Grijze remklauwen rood spuiten
Andere midden en/of einddemper voor een iets luider geluid. De eindpijpjes dienen echter hun originele look te behouden.
Om diezelfde reden een sportluchtfilter. Geluid is namelijk voor mij een zeer groot aspect van het rijplezier en zo'n 2.8VR6 klinkt ronduit geweldig. Helemaal standaard alleen nét iets te veel op de achtergrond naar mijn mening, vooral omdat ik vrij rustig rijd waardoor de Seat nooit echt z'n keel openzet. Daarnaast, de diepe zware brom onderin vind ik nog mooier ook dan als ie hoger in de toeren zit.