Niet te verzekeren

Piet 2877996

Net ingestapt
Waarom kan ik als autoliefhebber mijn auto niet via Autoweek verzekeren. Ik heb gewoon een Toyota RAV4
Helaas adverteerd Autoweek met de slogan "de autoverzekering voor de autoliefhebber.

Blijkbaar ben ik dat niet dus moet ik nu mijn abonnement opzeggen?

Groetjes Piet

Een Toyota RAV4 wordt helaas niet geaccepteerd als liefhebbersauto. U hoeft uw abonnement desondanks niet te beëindigen maar dit kan uiteraard wel. Bel 088 - 550 02 50 op werkdagen bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Merkendiscriminatie, leeftijdsdiscriminatie..ik zeg dat we Fenke nog eens verrassen.

Ook eens gekeken en je kan je de moeite besparen, premie is meer dan 2x zo hoog dan mijn huidige.

Ik zou even verder kijken. Mijn huidige autoverzekering bij Klaverblad (all-risk, 19 schadevrije jaren) kostte mij dit jaar € 474. Autoweek Verzekering doet volgens de premieberekening € 683.... o_O

Ik ben 16 jaar geleden bij Centraal Beheer terechtgekomen omdat zij mijn toenmalige BMW X5 als enige maatschappij wilde verzekeren, zonder dat ik een voertuigvolgsysteem liet inbouwen. Bij de auto's nadien, altijd een vergelijk gemaakt, maar CB bleef de voordeligste. Service en schadeafhandeling is uitstekend.

Gewoon even verder kijken dus. Eigenlijk zou je al "lid cq abonnee" juist een voordeel moeten krijgen, net zoals de ANWB doet.

Piet 2877996 zei:
Waarom kan ik als autoliefhebber mijn auto niet via Autoweek verzekeren. Ik heb gewoon een Toyota RAV4
Helaas adverteerd Autoweek met de slogan "de autoverzekering voor de autoliefhebber.

Blijkbaar ben ik dat niet dus moet ik nu mijn abonnement opzeggen?

Groetjes Piet

Je moet niets.

Leon in zn Fiesta zei:
Het is vast een goede aanbieding. Wie er dan uiteindelijk echt beter van wordt is de vraag...

Misschien iedereen. Meestal is het een dealtje tussen de aanbieder en het medium. Prijsvechters beginnen hier vaak al niet aan. Het slimste is om zelf regelmatig rond te shoppen.

Voor de gein eens even gekeken , Alfa 4C niet te verzekeren.
De mini is veel duurder dan bij CB.

Mijn 24 jaar oude Golf VR6 syncro is ook niet te verzekeren.

Beetje ondoordachte "actie" van Autoweek. Ik vind het een misleidende advertentie.

Als je zegt dat je een verzekering aanbied welke voor de liefhebber is verwacht ik juist dat je liefhebber auto's kan verzekeren. En dus niet alleen maar standaard jonge auto's.

Met 18 schade vrije jaren betaal ik nu 21 euro bij FBTO (WA).

Een bijzonder stomme reclame.

Niets misleiding; petjesauto dus risicogroep. Zelfde als bij Meeuw, auto met veel vermogen en een bejaarde als chauffer, kwestie van tijd. :rolleyes:

R W xxx zei:
Niets misleiding; petjesauto dus risicogroep. Zelfde als bij Meeuw, auto met veel vermogen en een bejaarde als chauffer,kwestie van tijd. :rolleyes:

RAV4, Alfa 4c, Golf VR6
niet te verzekeren.

Dat zijn toch allemaal liefhebber auto's. Als je alles uitsluit wat niet standaard is, dan maak je je slogan niet waar

Ik mag mijn barrel er wel verzekeren. ( Opel Astra uit 1996 ) Ik ben dus blijkbaar wel een autoliefhebber.
Zou 380 per jaar moeten kosten ( toevallig van de week rekening gehad van huidige verzekeraar Unive, 340 Euro ).

Terug
Bovenaan