Niet kunne kiezen tussen...

A

Anoniem

Guest
Iemand die mij misschien kan helpen met mijn keuze voor een nieuw auto?

Betreft het volgende twee op mijn verlanglijst:

Polo 1.4 TSI GTI DSG met 180pk

Volkswagen Golf 6 GTD DSG 2.0 170pk (eventueel importeren uit duitsland)

Ik hoor graag jullie mening, en wat tips of advies op een andere auto? Budget ligt tussen de 8k-10k
Liefst een vlot diesel auto, 5 deurs, hatchback.

(y)(y)

Als ik met een pistool op mijn hoofd gericht moest kiezen tussen deze 2 auto's dan ging ik lopen. Succes verder. (y)

Alle 2 lekker laten staan, zijn niet de meest betrouwbare keuzes. Je wilt een vlotte diesel en komt met een Polo Gti.
Honda Civic?

Epica zei:
Alle 2 lekker laten staan, zijn niet de meest betrouwbare keuzes. Je wilt een vlotte diesel en komt met een Polo Gti.
Honda Civic?

Klopt hoor ik vaker idd afgetrapte auto’s zijn
Hmm..

Ik weet niet of er nog mogelijkheden zijn qua budget? Maar binnen jouw budget weinig met een gewone automaat.

https://www.autotrack.nl/tweedehands/mazda/3/49139579

KN Mh zei:

Volkswagen Golf 6 GTD DSG 2.0 170pk (eventueel importeren uit duitsland)

Ik hoor graag jullie mening, en wat tips of advies op een andere auto? Budget ligt tussen de 8k-10k
Liefst een vlot diesel auto, 5 deurs, hatchback.

(y)(y)

Eigenlijk zijn beide auto's slechte opties, of je moet heel graag naar de garage gaan. De 1.4 TSI 180 pk met DSG gaat in de praktijk heel vaak stuk, die zou ik zeker niet doen.

Bij dit budget zou ik eerder kijken naar wat anders. Als je een goede en zeer krachtige diesel zoekt kijk dan eens naar de Volvo V40. Veel aanbod, goede kwaliteit en scherpe prijzen. En ook nog veel moderner dan een Golf 6.

KN Mh zei:

Hier wat informatie betreffende die 1.4 TSI 180 pk: https://hartogtuning.nl/?p=1179

Google zelf even verder op GTD 2.0 en DSG...

Terug
Bovenaan