Nic de Boer is een typische Hollander

A

Anoniem

Guest
Vorig jaar hadden we van de hand van Nic de boer een column in Autoweek waarbij hij moest lachen omdat ze een motorrijder in de maling namen.
Deze motorrijder was namelijk tussen de wachtende auto's door naar voren gereden bij een rood stoplicht zodat hij als eerste weg zou zijn.
En, nu komt het, dat voordeeltje werd de motorrijder natuurlijk niet gegund. De lesauto waarin Nic zat zouden ze de motorrijder weleens een lesje leren. Ze gaven een flinke dot gas alsof het stoplicht al groen was en ze weg zouden rijden maar het stoplicht stond nog op rood. De motorrijder was zo dom om gewoon weg te rijden zonder te kijken en reed dus met rood het kruispunt op. Hahahahahahaha, lachen die hadden ze mooi tuk.
Nou, lachen zeg.... Voor hetzelfde geld was er een ongeluk gebeurd. En, lachen in die lesauto. Hahaha, ja hij op de motor mag natuurlijk geen voordeeltje hebben. Wij moeten ook wachten was de gedachte bij die sukkels.
Bah, wat een bekrompen hufters.
Nu las ik een paar weken terug weer een column van Nic de Boer waarbij hij Lego van zijn kinderen probeerde te verkopen op marktplaats. Dit lukte niet en hij besloot het maar in de container te kieperen (Heeft hij weleens van de kringloop gehoord?). Toen de Lego in de container werd gekieperd door Nic werd hij aangesproken door iemand die dit zonde vond en of hij de Lego mocht hebben. Dat mocht niet van Nic want daar kon hij niet aan beginnen want zo werkt onze economie niet.......
Wedereom een voorbeeld van asociaal hufterig gedrag van Nic. Ik geen voordeel dan een ander ook niet. Typisch Hollands gedrag. Bah, bah en nogeens bah! Misselijkmakend Hollands gedrag waarbij eigen voordeel wel ok is maar het een ander niet wordt gegund. De eerste column werd afgedaan als dat een column prikkelend en uitdagend moet zijn en een reacht moet oproepen. Ja, dikke sjaak, Nic is gewoon een asociaal varken met typisch Hollandse trekjes,,,, Bah, wat een nare vent.

Dus je hebt je speciaal op het forum aangemeld om en plain publique je gal te spugen over een redacteur? Dan ben jij minstens zo'n nare vent.
Welkom op het forum trouwens, leuk dat je je even voorstelt.

Ben ik het kwijt. M aar het mooiste zou zijn als hij op staande voet een trap krijgt en lekker 2e hands Japanners gaat verkopen ofzo ergens in de provincie.

Zo zou je het kunnen zien. Maar het feit blijft dat het een eikel van het zuiverste water is.
Dus hij mag wel 'prikkelen' met z'n columns maar ik mag daar niet op reageren? De discussie gaat er niet over of ik een nare vent ben (zal wel zo zijn dat hoop ik wel tenminste) maar de stelling van mij is dat Nic een hele nare vent is. Ik schijf geen columns die door tig-duizend mensen gelezen worden. Hij wel, hij schrijft een column om te prikkelen. Welnu, dat heeft hij gedaan en sinds die Lego column kon ik het niet laten.

Petgro, jij bent dus geen Hollander? Wat is je afkomst dan wel?

Nic is zeker een bijzonder geval.
Irritant? Soms
Anders? Zeker
Vermakelijk? Soms

Verder geen reden voor ontslag, als ik je bedoeling goed lees.

Barri zei:
Dus je hebt je speciaal op het forum aangemeld om en plain publique je gal te spugen over een redacteur? Dan ben jij minstens zo'n nare vent.
Welkom op het forum trouwens, leuk dat je je even voorstelt.

Hij rijdt met een Skoda Octavia en een VW Up!
Typisch een Hollandse vent dus, zou van het forum moeten gegooid worden wegens aankoop van emotieloze wagens :p

En dat grapje met de motorrijder: daar gaat de motorrijder in de fout: als die vent zo opgefokt is dat hij vertrekt zonder te kijken of het licht op groen gesprongen is, dan is dat niemand anders fout.

Dat van die Lego is niet netjes maar heeft niet iedereen zijn kleine kantjes? Er zijn zelfs mensen die op basis van twee artikeltjes die op het randje zijn, totaal vergruizen. Zonder de persoon in kwestie te kennen....Griezelig zo'n vooringenomenheid.

Ik ben een Nederlander en niet een Hollander in de zin van:
- Ik neem mijn eigen aardappels mee als ik naar Spanje ga
- Ik ben altijd in voor een voordeeltje maar misgun het een ander
- Doe altijd 5 broodjes in de zak bij de Appie en reken er maar 4 af bij de zelfscan kassa.
- enz..

Dus in die zin ben ik geen Hollander.
Verder is Nic zelden vermakelijk, is hij inderdaad anders en vermakelijk is hij al heel zelden.

Ok, hij hoeft niet de zak te krijgen maar laat hem dan iets anders gaan doen en geen columns schrijven. Laat hij maar lekker gaan checken of de juiste tekst bij de juiste foto staat. Dat zou wel zinvol zijn.

IDS heeft z'n research gedaan. Goedzo knul.
Aan je naam te zien (iDS) ben jij meer van de Franse auto's. Goed jongen, rijd jij lekker Frans. Zal ik verder geen mening over geven. Dat jij Skoda en VW niks vind is je goed recht.
Echter een kul argument. Het gaat niet over mij of over waar ik in rij maar over die zak hooi van een Nic de Boer.

En inderdaad die motorrijder is een sukkel maar daar gaat het niet om. Het gaat erom dat hem het voordeeltje wordt misgunt. De motor kan namelijk wel vooraan gaan staan bij een verkeerslicht en kan als eerste weg. Dat mag natuurlijk niet want Nic heeft dat voordeeltje niet en we zullen die motorrijder daarom een lesje leren. Lache..... Brrr, hele enge types zijn dat die daar lol om hebben.

lol, en dan online lopen zeiken als een zure nederlander, tja... Typisch Hollands gedrag :)

Waar je je al druk om kan maken, waarschijnlijk is het niet eens echt gebeurd,

Petgro, lekker laten gaan.
Nic z'n teksten vanaf heden gewoon overslaan, dan hoef je je er ook niet druk over te maken.

Offtopic:
Bijzonder toch hoe sommigen zich moeten afzetten van de Nederlander of Hollander om zichzelf te profileren. Blijkbaar nemen Hollanders de aardappelen mee op vakantie naar Spanje, maar de Nederlanders niet. Betekent dit dat de Drentenaar, Fries of Brabander in Spanje in mum van tijd een Spaans driegangenmenu bereidt? Zijn Hollanders geen Nederlanders? Als in talentenjacht (So you wanna be an eendagsvlieg) het compliment wordt gemaakt dat de kandidaat on-Nederlands goed is, dan is dat als een compliment bedoeld. Vind ik best een bijzonder fenomeen. Ik lees het hierboven al, maar zeiken op de Hollandse/Nederlandse volksaard is misschien wel heel Nederlands.

Ontopic:

giphy.gif

Ik denk dat we maar een rangorde moeten gaan hanteren op AW:
- heel leuke vent.
- redelijk leuke vent.
- leuke vent.
- minder leuke vent.
- beetje vervelende vent.
- tamelijk vervelende vent.
- vervelende vent.
- erg vervelende vent.
- beetje nare vent.
- nare vent.
- erg nare vent.
- baal hooi.
- kl""tz@k.

We kiezen democratisch een jury (maar petgro wordt aangewezen als voorzitter).
en:
AutoWeek dopen we om in AltijdWat.

Jazzik zei:
Ik denk dat we maar een rangorde moeten gaan hanteren op AW:
- heel leuke vent.
- redelijk leuke vent.
- leuke vent.
- minder leuke vent.
- beetje vervelende vent.
- tamelijk vervelende vent.
- vervelende vent.
- erg vervelende vent.
- beetje nare vent.
- nare vent.
- erg nare vent.
- baal hooi.
- kl""tz@k.

We kiezen democratisch een jury (maar petgro wordt aangewezen als voorzitter).
en:
AutoWeek dopen we om in AltijdWat.

Ik ben voor.

En on-topic: het is inderdaad een bedenkelijke actie om gas te geven als het licht nog op rood staat.
Stel je voor: Oma staat naast mij voor het voetgangerslicht te wachten, ik beweeg mijn been naar voren als of ik wil oversteken en oma stapt pardoes onder de stadsbus....

Oh oh oh, wat een kl**z@k ben ik dan.
Nic de Boer is daarom wat dat betreft in mijn ogen ook een kl**tz@k.

Aan de andere kant: columns wordt gelezen omdat hij mensen prikkelt. Een column mag best wel een beetje hufterigheid bevatten. Maar ik zou wel graag willen dat columns gebruikt worden om werkelijke misstanden aan te pakken, niet om die al te oplettende motorrijder die legaal tussen de file door rijdt om te brengen.

Mvg,
Dhr kl**tz@k, aka azijnzeiker.

Zo Petgro, je trekt aardig van leer op iemand die je persoonlijk niet kent maar enkel van een paar columns en wat filmpjes. Ik vind Nic juist altijd wel sympathiek en humoristisch overkomen. Maar daar gaat het eigenlijk nu niet om (want ik ken hem ook niet persoonlijke) Ik schrik vooral van jouw felheid in je epistel en reacties. Zou jij ook moeten doen als je het terugleest, behalve je openings post ook je andere reacties trouwens.

Heb je van meer mensen/zaken in de samenleving zoveel boosheid of antipathie? Daar moet je iets aan doen, je komt over als een wandelende tijdbom. En al geloof je me waarschijnlijk niet, ik schrijf dit niet om je te dissen maar met oprecht de beste bedoelingen. Take care.

Wat een kut- en zeiktopic (n):cool:
Dat geintje met die motard was pure humor,
en het is Nic's zuivere recht dat hij "iets" in ruil wil voor de Legoblokjes van zijn kinderen.
Om daarom zo te fulmineren :eek:

Dus Leve Nic!!!

Wat een ongelofelijk triest figuur ben je om hier een topic over te maken.

Ik zie de toegevoegde waarde van dit topic niet en sluit daarom dit topic.

Terence
Autoweek moderator

Terug
Bovenaan