Na inloggen terug op forum-home

j.ko

Kilometervreter
Hallo,

Wat mij al lange tijd stoort, is de bug die zich voordoet wanneer je (als je niet ingelogd bent) een topic leest, en daar dan op wil reageren. Dan staat er onder de laatste post netjes een button waar je op kunt klikken om in te loggen. Als je dat dan gedaan hebt, land je weer op de forum-homepage. Niet in het topic waar je wilde reageren. Dat moet je dan dus weer opnieuw opzoeken. Vervelend, zeker als het geen 'actief' topic is wat in de shortlist op de forum-homepage staat.

Wellicht kan daar wat aan gedaan worden? Dank!

Die knop gebruik ik altijd voor het inloggen en zou eigenlijk gewoon op de hoofdpagina moeten staan voor "oude" leden.

Sinds ik die knop gebruik heb ik, afgezien van het "terugspringen naar home", geen enkel probleem gehad met inloggen.
Tenzij om een of andere reden het dpg account al ingelogd stond.

Dit probleem is al eens besproken in het feedback topic en al sinds de start van het nieuwe forum aanwezig.

Hallo,

Wat mij al lange tijd stoort, is de bug die zich voordoet wanneer je (als je niet ingelogd bent) een topic leest, en daar dan op wil reageren. Dan staat er onder de laatste post netjes een button waar je op kunt klikken om in te loggen. Als je dat dan gedaan hebt, land je weer op de forum-homepage. Niet in het topic waar je wilde reageren. Dat moet je dan dus weer opnieuw opzoeken. Vervelend, zeker als het geen 'actief' topic is wat in de shortlist op de forum-homepage staat.

Wellicht kan daar wat aan gedaan worden? Dank!
Dit ervaar ik ook al langer.

Dit is ook bij mij het geval. Wat ik dan doe: met de 'terug'-knop van de browser enkele stappen terug (als je de 'terug'-knop ingedrukt houdt met je muis, zie je in één keer hoeveel stappen dat zijn tot het topic waarin je aan het lezen was en kun je direct op de juiste terugstap klikken). Ideaal is het niet. En het vreemde is, dat bij de artikelen op de homepage dit niet zo werkt: dan kom je na inlog wel precies in datzelfde artikel terecht en kun je meteen beginnen met reageren.

Ik heb de variant van inloggen op de homepage en dan naar het forum willen gaan en vervolgens een foutmelding krijgen met lege pagina ("Oeps, er ging iets mis"). Dan moet ik terug naar de homepage en opnieuw naar het forum, die tweede keer doet die het dan wel.

Ik heb de variant van inloggen op de homepage en dan naar het forum willen gaan en vervolgens een foutmelding krijgen met lege pagina ("Oeps, er ging iets mis"). Dan moet ik terug naar de homepage en opnieuw naar het forum, die tweede keer doet die het dan wel.
Ik denk dat dit weer een aparte issue is dus die mag je zeker los ook even plaatsen voor ons!

Terug
Bovenaan