Wulp
Net ingestapt
Ik moet het even doen wat mijn moeder mij aan de telefoon heeft verteld; haar man heeft een Peugeot 208 1.0 3-cilinder turbo van 5 jaar oud met 37.000 km op de teller. Laatste wilde de auto niet meer starten (na wat rare geluiden) maar de dag erna deed ie het weer. Maar toen deed ie het na twee huizen helemaal niet meer en hebben de buurman en hij de auto teruggeduwd. Opgehaald door een auto-ambulance en conclusie is dat de distributieriem kapot is gegaan en dus de hele motor in de soep ligt. Er moet nu een compleet nieuwe motor in (dealer wilde eerst 35% van de kosten betalen, nu 75% maar een vervangende auto mag ie zelf gaan huren voor 25 euro per dag.. doei..)!
Dit is toch absurd? Heeft iemand hier vergelijkbare ervaringen mee en is het mogelijk dat dit in pas na zo weinig kilometers gebeurd als bv de eigenaar van de auto niet zo goed met de auto omgaat? (man op behoorlijke leeftijd)
Dit is toch absurd? Heeft iemand hier vergelijkbare ervaringen mee en is het mogelijk dat dit in pas na zo weinig kilometers gebeurd als bv de eigenaar van de auto niet zo goed met de auto omgaat? (man op behoorlijke leeftijd)