A
Anoniem
Guest
Impressies op basis van laatste foto's:

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Cdlop zei:Noeuwe designtaal maakt een Mercedes te mainstream, niet bijzonder, niet onderscheidend. ... .
Gullwing zei:Cdlop zei:Noeuwe designtaal maakt een Mercedes te mainstream, niet bijzonder, niet onderscheidend. ... .
Precies wat de meeste mensen willen dus. Zie ook de mega verkopen van MB op t moment. Aan die enkeling die wel iets bijzonders wil, verdien je niet genoeg aan.
Bentley Arnage zei:Maar zie ik dat nu goed? Een Exclusive-variant zonder ster op de neus?!![]()
MBenz zei:Hier leggen ze gelijk uit de de zijkant van het lange scherm mooier wordt ingewerkt.
Gullideckel zei:Toch wel knap dat de E-Klasse het in Duitsland nog steeds wint van de jongere 5-Serie en de nog jongere A6.
![]()
Ik zal er volgende week richting de wintersport ook weer eens op letten.
funf zei:Het is mij niet zo opgevallen, toen ik in december naar Berlijn reed. Ik zag ook de A6 en de 5 vaak rijden, naar mijn gevoel niet minder dan de E. Maar cijfers jokken niet...
Cdlop zei:Gullideckel zei:Toch wel knap dat de E-Klasse het in Duitsland nog steeds wint van de jongere 5-Serie en de nog jongere A6.
![]()
Omdat de E klasse zo heerlijk comfortabel is. Een van de weinige wagens met een subliem veercomfort.