MCW 84
Asfaltkampioen
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
iDS zei:Zou het lukken: een mooie wagen in het EQ-gamma? Dat wordt alleszins hoog tijd na al die rijdende pannenkoeken en smoutebollen.
Model wordt meer CLA dan (EQ)A.
Lijkt wel erg klein en ielig tov de witte mastodont op de achtergrond.... slechte trucage?
Uiteraard, aangezien EQE/EQS (SUV) ook al mooi zijn in het straatbeeld,
MCW 84 zei:Model wordt meer CLA dan (EQ)A.
Joh.. maar deze gaat geen EQCLA heten. Ik hoef je hopelijk niet uit te leggen wat aanhalingstekens voorstellen, of dit een elektrische of niet-elektrische MB en welke beginletters daarbij passen.
MCW 84 zei:Uiteraard, aangezien EQE/EQS (SUV) ook al mooi zijn in het straatbeeld,
Vinden een hele hoop mensen niet.
EQCLA zit dichter bij de uiteindelijke naam, dan wat in de titel staat.
MCW 84 zei:Daarom moet je meningen niet verwarren met feiten.
EQCLA zit dichter bij de uiteindelijke naam, dan wat in de titel staat.
Moet ik het toch nog voor je uitleggen.. hilarisch :T EQ staat voor elektrisch, EQA is een C-segment elektrische auto. En dit is een elektrische sedan in het C-segment en daarom dus tussen haakjes. Plus er gaan diverse modellen in het C-segment van het merk verdwijnen, waaronder de A-klasse sedan. Cirkeltje is hopelijk weer rond? Dat is geen EQA sedan gaat heten lijkt me duidelijk.
Jan 7666490 zei:Als je je wilt inlezen; dit zit dichterbij de waarheid dan ‘EQA sedan’
http://worldscoop.forumpro.fr/t13558-2024-mercedes-benz-cla
MCW 84 zei:Jan 7666490 zei:Als je je wilt inlezen; dit zit dichterbij de waarheid dan ‘EQA sedan’
http://worldscoop.forumpro.fr/t13558-2024-mercedes-benz-cla
Daar staat niets in wat ik al niet wist en verder ook weinig zekerheden. Dat zij het topic CLA noemen maakt het niet de waarheid. motor1 noemt het overigens ook EQA. Gewoon afwachten, noch jij noch ik weten hoe deze elektrische auto gaat heten. Topictitel is duidelijk genoeg voor nu.
Rutger DC zei:Dan is inderdaad de belangrijkste conclusie dat je dat wel gelijk had kunnen zeggen.
Dan kunnen er straks weer een hoop Mercedessen in het ellenlange rijtje naamswijzigingen bij het merk. Naamswijzigingen SLK > SLC; M-klasse/ML > GLE; GL > GLS; SEC > S-Klasse Coupé > CL > S-Klasse Coupé/Cabriolet; CLK > E-Klasse Coupé/Cabriolet; V-Klasse > Viano > V-Klasse, soms zelfs tijdens een modelgeneratie. Nu weer het opdoeken van de EQ-namen. Die naamswijzigingen moeten zogezegd meer duidelijkheid scheppen, maar door het amateuristische namengegoochel werkt dat in de praktijk niet of nauwelijks zo.
Moderator