Mechanix
Kilometervreter
Na veel overpeinzingen welke auto mijn illustere Ford Fiesta 1.3 Classic uit 2002 moest vervangen, is de opvolger nu eindelijk gearriveerd. Helaas geen oude Benz of Suzuki Liana, maar een vrij reguliere Ford Fiesta 1.25 5-deurs uit 2010. Reden waarom het deze auto geworden is? Mijn vader wilde een nieuwe auto en ik kon deze tegen het dealerbod overnemen. Goedkoper ga je zo'n auto natuurlijk niet vinden. En dit type Fiesta rijdt erg lekker en is voorzien van een aantal fijne opties. Bovendien vind ik hem in het groen ook nog eens erg leuk ogen. Blij mee dus!

In principe heb ik weinig plannen met deze auto. De distributieriem moet op korte termijn worden vervangen en op iets langere termijn wil ik nog een setje nieuwe voorbanden laten plaatsen. Verder (hopelijk) veel kilometers maken tegen lage kosten.
En dan nog mijn voorgaande auto's. Van 2015 tot 2018 reed ik de '02 Fiesta. Nu is m'n zusje de gelukkige eigenaar van deze auto!

En het begon allemaal met de '92 Golf II, waarmee ik zelfs naar Italie ben gereden. In bezit gehad van 2010 tot 2015.

Naast auto rijd ik sinds 2015 ook motor. Sinds kort is de '96 Suzuki Bandit 600 m'n ex...

Maar daarvoor komt een '06 Bandit 1200 in de plaats!
Hopelijk ga ik daar net zoveel fijne kilometers op rijden als op de 600.

Zo, dan weten jullie dat ook weer!

In principe heb ik weinig plannen met deze auto. De distributieriem moet op korte termijn worden vervangen en op iets langere termijn wil ik nog een setje nieuwe voorbanden laten plaatsen. Verder (hopelijk) veel kilometers maken tegen lage kosten.
En dan nog mijn voorgaande auto's. Van 2015 tot 2018 reed ik de '02 Fiesta. Nu is m'n zusje de gelukkige eigenaar van deze auto!

En het begon allemaal met de '92 Golf II, waarmee ik zelfs naar Italie ben gereden. In bezit gehad van 2010 tot 2015.

Naast auto rijd ik sinds 2015 ook motor. Sinds kort is de '96 Suzuki Bandit 600 m'n ex...

Maar daarvoor komt een '06 Bandit 1200 in de plaats!

Zo, dan weten jullie dat ook weer!
Laatst bewerkt: