NH 7268546
Startmotor
Ik rijd momenteel in een Corsa D (LPG) uit 2012 en ben aan het neuzen voor een vervanging.
Op mijn werk bieden ze een Mercedes A180 (100KW) te koop aan uit 2019 met een km stand van rond 120k.
Het betreft een lease auto die ze kwijt willen na 4 jaar.
Kleur is zwart en het is Bus. Sol. AMG uitvoering (geen echte AMG dus).
Dit alles voor 22k
Ik ben bewust dat ik flink moet bijbetalen voor een verzekering en de benzinekosten (LPG rijdt zoveel goedkoper).
APK loopt tot halverwege 2025, dus ik verwacht weinig onderhoudskosten.
Zelf ben ik wel enthousiast om een MB te rijden, maar ik heb te weinig kennis over auto's of dit een goede koop is.
Is de prijs (zie spoiler) voor deze auto ok? Ik heb op gaspedaal en autoscout gekeken naar vergelijkbare auto's en die zitten qua prijs toch iets hoger dan de aanbieding die ik nu heb.
Ergens denk ik, het is een hoop geld, is het wel verstandig om dit te kopen?
Op mijn werk bieden ze een Mercedes A180 (100KW) te koop aan uit 2019 met een km stand van rond 120k.
Het betreft een lease auto die ze kwijt willen na 4 jaar.
Kleur is zwart en het is Bus. Sol. AMG uitvoering (geen echte AMG dus).
Dit alles voor 22k
Ik ben bewust dat ik flink moet bijbetalen voor een verzekering en de benzinekosten (LPG rijdt zoveel goedkoper).
APK loopt tot halverwege 2025, dus ik verwacht weinig onderhoudskosten.
Zelf ben ik wel enthousiast om een MB te rijden, maar ik heb te weinig kennis over auto's of dit een goede koop is.
Is de prijs (zie spoiler) voor deze auto ok? Ik heb op gaspedaal en autoscout gekeken naar vergelijkbare auto's en die zitten qua prijs toch iets hoger dan de aanbieding die ik nu heb.
Ergens denk ik, het is een hoop geld, is het wel verstandig om dit te kopen?