rick steks
Net ingestapt
Ik ben op zoek naar een nieuwe auto en heb mijn oog laten vallen op de SUV's Mazda vanwege het uiterlijk en de betrouwbaarheid.
Ik rijd nu een BMW 525d station automaat uit 2006. Automaat is heerlijk maar daar ben ik nu van genezen aangezien die bij de BMW kapot is gegaan. Dure grap.
Ik twijfel op dit moment tussen de Mazda CX-3 (1.5 diesel) en de Mazda CX-5 (2.2 diesel).
budget max 18K
Mijn wensen:
Goede stoelen, stille auto, comfort, licht sturen, goed zicht rondom. Parkeersensoren voor en liefst camera achter. Cruise control en regensensor. Soepele handbak.
Extra opties/gadgets zijn altijd welkom
Mijn rijstijl:
Rustig, snel doorschakelen.
Ik rijdt vooral op 80km p/u wegen. Af en toe snelweg. Ik rijdt per week ongeveer 200 kilometer.
Wat niet uitmaakt:
Wegenbelasting, brandstofkosten, of je er een caravan mee kunt trekken
Wie vind het leuk om met mij mee te denken of je ervaring te delen?
Ik rijd nu een BMW 525d station automaat uit 2006. Automaat is heerlijk maar daar ben ik nu van genezen aangezien die bij de BMW kapot is gegaan. Dure grap.
Ik twijfel op dit moment tussen de Mazda CX-3 (1.5 diesel) en de Mazda CX-5 (2.2 diesel).
budget max 18K
Mijn wensen:
Goede stoelen, stille auto, comfort, licht sturen, goed zicht rondom. Parkeersensoren voor en liefst camera achter. Cruise control en regensensor. Soepele handbak.
Extra opties/gadgets zijn altijd welkom
Mijn rijstijl:
Rustig, snel doorschakelen.
Ik rijdt vooral op 80km p/u wegen. Af en toe snelweg. Ik rijdt per week ongeveer 200 kilometer.
Wat niet uitmaakt:
Wegenbelasting, brandstofkosten, of je er een caravan mee kunt trekken
Wie vind het leuk om met mij mee te denken of je ervaring te delen?