Lucas 3686562
Wegverkenner
Vorig jaar heb ik voor het eerst een LLM gebruikt bij de aanschaf van een truck. Ik kan met mijn niet-technische achtergrond namelijk nooit echt soep maken van alle data die er bij komt kijken. Ik heb gewoon de hele onderhoudshistorie geplakt tezamen met de engine hours, engine idle hours, odometer maar ook de trip 2 fuel economy en de overall fuel economy die beiden hoogstvermoedelijk nooit waren gereset (waren gelijk aan elkaar en de eerste 4 cijfers van trip 2 was nog gelijk aan de odometer)
Op basis van de data vermoed ik dat mijn voertuig voor hotshot trucking is gebruikt en heb ik er aftermarket garantie bij gekocht. Inmiddels is de motor onder garantie vervangen door een fabrieksnieuwe
Zonder de adviezen van de LLM had ik er mogelijk geen garantie bij gekocht, omdat ik een aantal kleine details over het hoofd zou hebben gezien. De hoofdconcern van de LLM was dat alle oliewissels wel op tijd waren gedaan, maar alleen voor een voertuig met minder engine idle hours.
Gebruiken jullie een LLM als je een nieuwe wagen koopt? Welke LLM gebruiken jullie en welke data voeden jullie in de LLM?
Op basis van de data vermoed ik dat mijn voertuig voor hotshot trucking is gebruikt en heb ik er aftermarket garantie bij gekocht. Inmiddels is de motor onder garantie vervangen door een fabrieksnieuwe
Gebruiken jullie een LLM als je een nieuwe wagen koopt? Welke LLM gebruiken jullie en welke data voeden jullie in de LLM?