Lexus RX (2022)

Rutger DC

Asfaltkampioen
Uit de presentatie van EV-modellen: de nieuwe Lexus RX.

LXLjUDt.jpg

Bedankt voor de serieuze opvatting (y) Wat ik bedoelde is dat er weinig vernieuwends lijkt te komen.

Ohzo :) Hij volgt de weg van de NX; wat minder gekke details, doorlopende achterlampen maar wel een evolutie. Ik vind ze ingepakt trouwens net op een Mazda lijken.

MCW 84 zei:
Ohzo :) Hij volgt de weg van de NX; wat minder gekke details, doorlopende achterlampen maar wel een evolutie. Ik vind ze ingepakt trouwens net op een Mazda lijken.

Het lijkt sowieso de bedoeling dat het meer op al het andere gaat lijken, ook al gelet op die doorlopende achterlampen. Wanneer zie je eigenlijk nog eens iets nieuws met verticaal geplaatste achterlichten, of zou dat wettelijk soms niet meer zijn toegestaan?

929V6 zei:
MCW 84 zei:

Het lijkt sowieso de bedoeling dat het meer op al het andere gaat lijken, ook al gelet op die doorlopende achterlampen. Wanneer zie je eigenlijk nog eens iets nieuws met verticaal geplaatste achterlichten, of zou dat wettelijk soms niet meer zijn toegestaan?

Hoewel erg succesvol is de huidige RX voor velen, zeker in Europa maar ook de USA veel te extreem vormgegeven, de nieuwe NX en ook deze RX krijgen daarom een veel minder uitgesproken design, persoonlijk vind ik het een verbetering (bij de NX). Opvallend dat dan weer de LX een zeer extreme grille heeft gekregen maar die wordt dan ook voornamelijk in Rusland en het Midden Oosten verkocht en een handjevol in de USA.

Terug
Bovenaan