Leuk zo'n advertorial...

A

Anoniem

Guest
Advertorial

Screenshot

Het is inderdaad zeer gewaagd, en met een beetje moeite om het vulpistool in de tankopening te krijgen kan het ook.
Maar of deze tip van Shell nu zo goed uit gaat pakken om met de Audi verder dan 1000 kilometer te komen zonder hulp van de ANWB/ADAC o.i.d. betwijfel ik ten zeerste.

Dat er gesproken wordt over een BENZINE model, en dat duizend kilometer halen met 50 liter en 1 op 20 verbruik gewaagd is.
En dat daarna vermeld wordt dat als je dan toch moet tanken, dat bijvoorbeeld V-power DIESEL een goede optie is ;-)

Edit1: Smiley veranderd naar wink.
Edit2: Edit status toegevoegd.

Fijn dat het lekker ouderwets over brandstofmotoren gaat. Het had ook een bericht kunnen zijn hoe je de wintersport haalt met een EV met tig tussenstops.

Tjalling Graaff zei:
Dat er gesproken wordt over een BENZINE model, en dat duizend kilometer halen met 50 liter en 1 op 20 verbruik gewaagd is.
En dat daarna vermeld wordt dat als je dan toch moet tanken, dat bijvoorbeeld V-power DIESEL een goede optie is ;-)

Nou, wat een sensatie inderdaad!:eek:

Tjalling Graaff zei:

Was mij even terug ook al opgevallen, ik dacht meteen dat het een advertorial van een stagiair was en dat het later nog wel aangepast wordt. Maar niet dus?

Zucht. Laatste deel staat in een nieuwe alinea, en heeft niet specifiek betrekking op de Audi. En "zoals Shell V-Power Diesel". Volgende keer beter lezen.

Terug
Bovenaan