Lease Auto gezocht Max 35K

Ben 9788929

Net ingestapt
Hi,

Ik mag en nieuwe lease auto uit zoeken voor 4 jaar. met een max fiscale waarde van 35K.
Belangrijkste eisen:
- Car Play
- Cruise control
- Parkeer sensoren

Zelf enige tijd rond gezocht maar kom er niet uit. voglende opties zit ik aan te denken:
- Opel Astra 96KW
- Seat Leon (2021) 81KW (FR/ FR Business intense)
- Golf 8 81KW (Life/Life Business)
- Seat Ibiza
- Volkswagen Polo

Waarom kom je er niet uit? Al proefritje gemaakt?
Rij je in je eentje of 2-en? Dan heb je eigenlijk geen golf/Astra /Leon nodig.
Mazda-3 geen optie?

In dit segment zijn de onderlinge verschillen minimaal. De verschillen ervaar je alleen in een directe A-B vergelijking. Kleur en vorm zijn eigenlijk de enige criteria om te kiezen.

Toyota C-HR met 184 pk.

ripyp5rbwaxs.jpg

Toyota C-HR 2.0 Hybrid Dynamic

De nieuwe Opel Mokka is inderdaad erg leuk. Binnenkort komt ook de nieuwe Peugeot 308 op de markt, de nieuwe Citroen C4 lijkt mij ook een hele goede en bijzondere optie als we toch bij Stellantis blijven.

De VW Polo, Seat Ibiza en Opel Astra zijn al langer op de markt, die zou ik zelf niet zo snel meer doen. Er is niet veel mis mee, maar de tijd gaat gewoon snel.

Uit recente vergelijkings testen in Autoweek bleek dat in het B segment de Renault Clio hybrid en Hyundai I20 de nummer 1 en 2 waren, die zou ik zelf dan veel eerder kiezen.

Zelf vind ik de Kia Proceed een hele goede optie, je hebt dan iets heel bijzonders voor relatief weinig geld. Of kijk naar het gewone broertje de Ceed.

Als je heel veel luxe en ruimte zoekt kijk dan naar de al wat oudere Renault Talisman.

De keuze is reuze, en er staan niet heel veel wensen, dus doe maar wat schoten voor de boeg.

Terug
Bovenaan