Anton 2314113
Net ingestapt
Begin September vond ik een Lancia Thesis in een weiland in Sassenheim te midden van wel 30 andere auto´s. Ik was direct verliefd op het ontwerp van de Thesis. Ik weet niet exact hoe lang ze in dat weiland heeft gestaan, maar het moet toch wel minimaal een jaar zijn geweest als het er niet twee zijn geweest. Ik heb haar naar mijn garage laten brengen voor een keuring. Gen probleem voor de handelaar.
Ze kwam perfect door de keuring heen. Mijn garagehouder zei daarover: ik heb maar een lampje hoeven te vervangen. Ik was rede-
lijk verbaasd in wat voor een goede conditie de wagen was. Heb haar dus gekocht om haar te redden van de ondergang.
Mijn garage heeft haar een hele grote beurt gegeven en ik kon de weg op. Zoals hier wel meer beschreven was ik verbaasd over de rijkwaliteiten. Ze rijdt niet, maar glijdt inderdaad. Wat een rijcomfort. Ik heb heel wat auto´s gehad tijdens mijn leven, zoals Volkswagen Kevers, Wolseley 1500, Volvo, BMW 1500, 2000, 2300, 315 en 725. Maar rijden zoals deze Thesis deed er geen een. En dan nog te bedenken dat de vering zwaar te wensen over liet. Maar mijn garagist bezwoer mij dat door veel te rijden de vering en de schokbrekers soepeler zouden worden. Nu moet ik bekennen dat dat helemaal klopt. Ik ben er nog niet maar elke week wordt ze iets soepeler. Je begrijpt, ik geniet nu van elke kilometer.
Maar ik was er nog niet. Naast de heerlijke Poltrona Frau leren bekleding, het mooiste en beste leer dat er bestaat, zit er ook een navigatie systeem in. Daar deed alleen de radio ervan. Ook de boordcomputor deed niets. Stad en land afgebeld voor een oplossing, maar niemand die mij kon helpen. specialisten zeiden zelfs dat ik haar er beter eruit zou kunnen gooien. Geen haar op mijn hoofd natuurlijk. Na heel lang zoeken vond ik op het Lancia Forum een berichtje van iemand met hetzelfde probleem. Bericht was van 2012. Mind you. Die was indertijd bij een klein bedrijfje geweest in Eindhoven die het allemaal naar grote tevredenheid had gerepareerd. Ik wederom op zoek en laat dat bedrijfje er nu nog steeds zijn. Ze doen alleen maar auto elektronica voor zover het in de auto gemonteerd is. Ik belde en wie schetst mijn verbazing dat ze mijn probleem meteen herkenden en ik meteen een afspraak kon maken. Naar Eindhoven dus. Ik kwam aan gereden, kon meteen de Thesis in de kleine garage zetten en ze begonnen meteen het Connect systeem te testen. Laser probleem zei hij. Kom over twee uur maar terug. Na twee uur was mijn Thesis inderdaad klaar en had een compleet goed werkende boordcomputor met dito navigatiesysteem. Super.
Later vond ik in de armsteun van de achterbank een remote afstandsbediening. Kon de CEO de boordcomputor vanaf de achterbank bedienen. Heb deze nu ook naar hun toegestuurd, want ook dat kunnen ze repareren.
Conclusie: wat een superbedrijf. Ik denk de enigste in hun soort in Nederland. Nu hoor ik verschillende onder jullie vragen: wie zijn dat dan. Wel dat is Verotronics, Kruburg 13, 5632 PG Eindhoven. Telefoon 040-2483488.
Er rijden nog zo ongeveer 120 Thesissen in Nederland en ik denk dat daar best een aantal bij zitten met een soortgelijk probleem. Voor hen zou ik zeggen: Op naar Eindhoven. Want niets is vervelender dan rijden in een super limosine met een defect systeem. Succes allemaal.
Ze kwam perfect door de keuring heen. Mijn garagehouder zei daarover: ik heb maar een lampje hoeven te vervangen. Ik was rede-
lijk verbaasd in wat voor een goede conditie de wagen was. Heb haar dus gekocht om haar te redden van de ondergang.
Mijn garage heeft haar een hele grote beurt gegeven en ik kon de weg op. Zoals hier wel meer beschreven was ik verbaasd over de rijkwaliteiten. Ze rijdt niet, maar glijdt inderdaad. Wat een rijcomfort. Ik heb heel wat auto´s gehad tijdens mijn leven, zoals Volkswagen Kevers, Wolseley 1500, Volvo, BMW 1500, 2000, 2300, 315 en 725. Maar rijden zoals deze Thesis deed er geen een. En dan nog te bedenken dat de vering zwaar te wensen over liet. Maar mijn garagist bezwoer mij dat door veel te rijden de vering en de schokbrekers soepeler zouden worden. Nu moet ik bekennen dat dat helemaal klopt. Ik ben er nog niet maar elke week wordt ze iets soepeler. Je begrijpt, ik geniet nu van elke kilometer.
Maar ik was er nog niet. Naast de heerlijke Poltrona Frau leren bekleding, het mooiste en beste leer dat er bestaat, zit er ook een navigatie systeem in. Daar deed alleen de radio ervan. Ook de boordcomputor deed niets. Stad en land afgebeld voor een oplossing, maar niemand die mij kon helpen. specialisten zeiden zelfs dat ik haar er beter eruit zou kunnen gooien. Geen haar op mijn hoofd natuurlijk. Na heel lang zoeken vond ik op het Lancia Forum een berichtje van iemand met hetzelfde probleem. Bericht was van 2012. Mind you. Die was indertijd bij een klein bedrijfje geweest in Eindhoven die het allemaal naar grote tevredenheid had gerepareerd. Ik wederom op zoek en laat dat bedrijfje er nu nog steeds zijn. Ze doen alleen maar auto elektronica voor zover het in de auto gemonteerd is. Ik belde en wie schetst mijn verbazing dat ze mijn probleem meteen herkenden en ik meteen een afspraak kon maken. Naar Eindhoven dus. Ik kwam aan gereden, kon meteen de Thesis in de kleine garage zetten en ze begonnen meteen het Connect systeem te testen. Laser probleem zei hij. Kom over twee uur maar terug. Na twee uur was mijn Thesis inderdaad klaar en had een compleet goed werkende boordcomputor met dito navigatiesysteem. Super.
Later vond ik in de armsteun van de achterbank een remote afstandsbediening. Kon de CEO de boordcomputor vanaf de achterbank bedienen. Heb deze nu ook naar hun toegestuurd, want ook dat kunnen ze repareren.
Conclusie: wat een superbedrijf. Ik denk de enigste in hun soort in Nederland. Nu hoor ik verschillende onder jullie vragen: wie zijn dat dan. Wel dat is Verotronics, Kruburg 13, 5632 PG Eindhoven. Telefoon 040-2483488.
Er rijden nog zo ongeveer 120 Thesissen in Nederland en ik denk dat daar best een aantal bij zitten met een soortgelijk probleem. Voor hen zou ik zeggen: Op naar Eindhoven. Want niets is vervelender dan rijden in een super limosine met een defect systeem. Succes allemaal.
Laatst bewerkt: