A
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Fryfrysk zei:Lijkt inderdaad het meest op steenslag.
Zo te zien is de onderlaklaag niet beschadigd .
Bijwerken met een lakstift is goed mogelijk : het bijwerken met een lakstift lijkt gemakkelijk, maar is het toch niet.
tip 1.
...
tip 2 :
...
Succes !
V0RQ zei:Opspattend steentje op de snelweg lijkt me.
Je kan bovenstaande tips volgen, het lekker laten zitten of even langs een paar schadeboeren rijden, de meesten doen tegenwoordig wel 'plaatselijk spuiten' voor zo'n €50 euro per plekje.
Fryfrysk zei:Zelf gebruik ik naast de lakstift ( paar keer eerst even in de hals van de lakstift aan de binnenkant afvegen om teveel aan lak te verwijderen) een houten cocktail prikker om met de punt er van de lak in het beschadigde deel aan te brengen.
Thunderbird zei:Fryfrysk zei:Zelf gebruik ik naast de lakstift ( paar keer eerst even in de hals van de lakstift aan de binnenkant afvegen om teveel aan lak te verwijderen) een houten cocktail prikker om met de punt er van de lak in het beschadigde deel aan te brengen.
In plaats van een sate/cocktailprikker zou ik deze gebruiken: https://www.carclean.nl/product/Touch_Up_Sticks/Touch_Up_tips_Mixverpakking_30_stuks_Mix_102751
Werkt veel fijner dan een prikker
reynard zei:Ga het zelf proberen, met bovenstaande tips. €50 vind ik toch vrij fors voor zo'n plekje.
Betekend niet dat het daardoor komt. Kan namelijk ook gebeuren door slecht gezekerde lading, langsrijdend verkeer e.d.G-J te A. zei:Steenslag, idd.
Hoe vaker en hoe dichter je op de bumper van je voorligger zit, hoe groter de kans dat dit gebeurt.
G-J te A. zei:Steenslag, idd.
Hoe vaker en hoe dichter je op de bumper van je voorligger zit, hoe groter de kans dat dit gebeurt.
Thunderbird zei:...
Om het goed te krijgen meerder lagen lak aan brengen, daarna licht wetsanden met gritt 2000,2500 en dan even polijsten.
reynard zei:Dank voor de info.
Op zich lukt het aardig om de lak netjes aan te brengen nu, alleen ontstaat er rondom de aangebrachte lak een iets donkerdere 'kring'. Is dat het oplosmiddel ofzo dat de lak eromheen aantast?
Is daar iets aan te doen nog?