Lakschade BMW

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Iets of iemand heeft krassen veroorzaakt.

Weet iemand wat dit grapje me ongeveer gaat kosten/evt zelf met een pen opvullen.

Link naar: foto's schade

Met een pen ga je dit nooit mooi krijgen, mogelijk iets minder zichtbaar.

Spuiterij zal grofweg 300 euro vragen voor de gehele bumper.

Je kan wat onderhandelen over wel/geen leenauto en ze wat extra tijd geven. Spuiten blijft het mooist.

Ik zie geen foto... (page not found)

rcbwl zei:
Hallo allemaal,

Iets of iemand heeft krassen veroorzaakt.

Weet iemand wat dit grapje me ongeveer gaat kosten/evt zelf met een pen opvullen.

Link naar: foto's schade

Dat zijn geen krassen veroorzaakt door iemand, zeker dat grote deel wat zwart is. Dat is gebeurd door langs een muurtje oid te schuren.
Zelf krijg je dit nooit weg, gewoon laten spuiten, zonde van de auto.

Ik heb op dezelfde plek een nog iets forsere schade gehad bij mijn vorige 3-serie en ik heb dat laten spuiten bij een spot repair shop (in België). Het heeft mij 180€ gekost en ik ben de wagen 1 dag kwijt geweest. Ik kon het zelf niet zien dat er aan gespoten was maar ik ben dan ook geen kenner.

Bij de inname van mijn auto door de leasemaatschappij gaat dat ding door een 'lichtstraat' (of hoe het ook heet) om alle mogelijke gebreken aan de carrosserie vast te stellen en er is geen opmerking over gekomen, dus ga ik ervan uit dat het keurig gedaan was. Schade is voorgevallen op ca. 50.000 km en hersteld bij einde lease dus 5 jaar / 145.000 km.

Terug
Bovenaan