kunststof spiegel behuizing terug buigen

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,

Ik heb een irritant wind geruis van mijn spiegel behuizing af komen door een kier boven aan de spiegel. (zie foto)

https://image.ibb.co/cF1gYe/IMG_20180927_185219_01.jpg

als ik dit randje aftape dan is het geluid weg, maar dan kan ik het raam niet meer naar beneden doen zonder dat het tape eraf gaat. Ik heb al geprobeerd de voorkant van de groef af te kitten omdat ik dacht dat het 'doorblazen' van de lucht van voor naar achter het geluid zou veroorzaken, dat is niet het geval.

elke tip is meer dan welkom. Een spiegel om deze reden vervangen zou erg zonde zijn van het geld :) (elektrisch inklapbaar, puddle lights etc. Prijzig dingetje...)

Bevestigingsbouten ff extra vast zetten.

maxresdefault.jpg

Hoe dat moet bij jouw auto? ff een repair manual Googlen.

Maar aan de onderkant zit deze wel goed. Alleen de bovenkant staat 'krom'

Ik gok de warmte van de zomer. Beide kanten het zelfde probleem. De kier is niet zichtbaar groot, net genoeg voor een beetje wind geruis.

Ik rij er al duizenden kms mee zo, niet super veel last van maar na het aftapen van die rand merkte ik wel een behoorlijke upgrade

Ik ga mee met MC1. Spiegel zit met meerdere bouten/schroeven vast die los kunnen komen. Als de bovenste losser gaat zitten krijg je een kier.
Het plastic kan ook uitrekken bij de bevestiging. Dan zul je creatief moeten gaan denken.

Terug
Bovenaan