Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kristian zei:Weet nog dat BMW Power aangaf: zoek nou maar eentje met xenon want dat hoort er toch echt op. Nou, op deze auto is dat ook echt een must have.
Maar wanneer laat jij nou je dikke A AMG zien? Ben ik ook nog steeds benieuwd naar.
Kristian zei:
Kristian zei:Thanks!. Nee kom uit omgeving Zwolle, dus onder het motto "wat mooi is komt van ver" deze 6 uit Venlo opgehaald.
Kristian zei:Grote beurt is uitgevoerd. Onderhoud is niet goedkoop bij Mazda (480 euro voor 2e beurt) maar daar had ik rekening mee gehouden. Auto is er nu helemaal klaar voor. Verder geen gekke dingen ontdekt op de brug.
Binnenkort eens even op zoek naar een trekhaak. Kost bij dealer 1090 euro dus dat moet vast goedkoper kunnen. En anders met de (handige) buurman zelf aan het sleutelen. Met een goede handleiding kom je dan ook een heel eind denk ik.
Kristian zei:Grote beurt is uitgevoerd. Onderhoud is niet goedkoop bij Mazda (480 euro voor 2e beurt) maar daar had ik rekening mee gehouden.