Kleine persoonlijke update

A

Anoniem

Guest
Hallo allen,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier echt actief was, dus laat ik jullie even weten hoe het nu met me is, en met mijn wagenpark natuurlijk

om te beginnen, de Golf(Anton) die is helaas overleden, deze is op 14 november 2018 uitgebrand.

dan de Peugeot, die heb ik verkocht, ik zou wel willen weten hoe het daarmee gaat trouwens.

tegenwoordig heb ik Zwolle trouwens verruild voor Steenwijk.

mijn Huidige wagenpark bevat geen bijzondere auto's, alleen een Seat Inca uit 1999, en een Daewoo Kalos 1.4 uit 2003 en de Peugeot Rapido natuurlijk!

ik hoop hier in de toekomst weer wat actiever te zijn, dus ik spreek jullie gauw!

Met vriendelijke groet,

Matthieu Meewis
mame91995/Tussendeoldtimers

vermoedelijk kortsluiting, het verhaal zat zo: ik had hem aan mijn vader uitgeleend, die woont in Dalfsen, en hij was op weg naar Zwolle, met de golf, doen hij bij dalfsen de Hessenweg op draaide, kwam er rook onder het dashboard weg, hij heeft de auto toen gekeerd, en van de weg af gehaald, in de berm. op het moment dat hij uitstapte, was de brand al begonnen

929V6 zei:
Hou je het BX- en CX-register nog bij?

Helaas ben ik door een crash een paar maanden geleden, alle bestanden die ik had kwijtgekraakt(excel document met alle gegevens, ingezonden foto's)

Ga in de toekomst wel weer een poging doen om het op te zetten

:rolleyes: In deze tijd van Onedrive? Hoe krijg je het voor elkaar.

Ik heb alles in de cloud. Heerlijk gevoel, nooit meer backuppen en laatst met een foutje 89 bestanden die van vitaal belang waren voor mijn afstuderen zo weer terug kunnen zetten op de plek waar ze horen.
Instellen dat ze sowieso nog 7 dagen in de cloud blijven staan alvorens daar ook te verdwijnen en job is een gooden.

Ook niet eens duur met 1 TB opslag ruimte en een abbonement op Office 365.

Terug
Bovenaan