M
MCW
Guest

Korte versie komt voor Europa: https://www.motor1.com/news/512590/2022-kia-sportage-design-reveal/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Rutger DC zei:De C-stijl van de korte versie is typisch Sportage, dus gelukkig houdt Kia daar aan vast. Deze lange variant oogt een stuk anoniemer. De nieuwe neus en achterkant en de ventilatieroosters vragen vriendelijk gezegd enige gewenning.
Moderator
Want er zijn geen andere merken met drie of meer SUV's?FTM zei:los daarvan, naast de Sportage is er de Sorento en met name de Telluride.
daarmee houdt KIA aardig huis
Wouter82 zei:Want er zijn geen andere merken met drie of meer SUV's?FTM zei:los daarvan, naast de Sportage is er de Sorento en met name de Telluride.
daarmee houdt KIA aardig huis![]()
Dat drukke van de nieuwe ben ik met je eens maar om deze oude versie tijdloos te noemen. Nee, ik vind hem er behoorlijk gedateerd uit zien.MCW zei:Mooie auto maar weer veelste drukke details. Ik vind deze nog het mooist. Vrij tijdloos ook
Wouter82 zei:Rustig maar, het is mij alleen maar onduidelijk wat je bedoelt.[/quote
wijs mij even op de passage die je onduidelijk vond
haarr zei:Wat bedoel je met behoorlijk huishouden?
Wouter82 zei:Dank voor de betere foto's, die kon ik niet vinden![]()
Moderator
MCW12 zei:Wouter82 zei:Dank voor de betere foto's, die kon ik niet vinden![]()
Er is meer dan alleen autoweek.nl![]()
Moderator
Wheel Critic zei:Bij die GT-Line: Veel te veel ruimte in de wielkasten mn achter![]()
Moderator
HarrieD zei:Kia was zo goed bezig qua design, maar dit is niet één, maar drie stappen terug. De nieuwe Niro lijkt dit vreselijke front ook te krijgen. Mijn mening en er zullen genoeg mensen zijn die dit wel een mooie auto vinden.