Kia Soul

jan 2775164

Wegverkenner
Ik zit in een dilemma , mijn Kia Soul van 2009 heeft 146.000 km gereden ik zelf rij ca 4500 per jaar , eigenlijk wil ik een andere auto , niet omdat deze niet meer goed is maar hij gaat naar de 200.000 toe aan de andere kant denk ik ook , joh , rij lekker door auto is ok en je rijdt maar weinig (inclusief vakantie).

Maar ja wacht ik nog langer moet ik er straks ook meer bij doen wat euro,s betreft ik vind het moeilijk,:confused:

Goet,
Jan

Carfanatic zei:
Je hebt nog minstens 10 jaar voor er 200dkm op staat. :)

Ik dacht precies het zelfde.

Over 10 jaar maar verder kijken als de auto zelf goed bevalt. Die is net een beetje ingereden.

Idd net ingereden, wat je nog voor de Kia soul terug krijgt valt altijd weer tegen en wat je weer voor een andere auto betaald valt ook altijd weer tegen.

Met deze auto's tik je met hier en daar wat onderhoud zo de 3 ton aan

Auto encyclopedie zei:
Idd net ingereden, wat je nog voor de ia terug krijgt valt altijd weer tegen en wat je weer voor een andere auto betaald vslg ook altijd weer tegen.

Met zijn kilometers per jaar ga je die 3 ton nooit redden, das nog 30 jaar ;)

Maar je zit met een dilemma, nou wil je of door rijden of een andere auto. Nou is doorrijden het meest verstandige, maar wat nou als je wel een andere auto wilt kopen. Wat mag het dan kosten en wat zoek je dan voor auto?

Frits 2368451 zei:
Auto encyclopedie zei:
Idd net ingereden, wat je nog voor de ia terug krijgt valt altijd weer tegen en wat je weer voor een andere auto betaald vslg ook altijd weer tegen.

Maar je zit met een dilemma, nou wil je of door rijden of een andere auto. Nou is doorrijden het meest verstandige, maar wat nou als je wel een andere auto wilt kopen. Wat mag het dan kosten en wat zoek je dan voor auto?

Het dilemma voor de topicstarter was vrij duidelijk:

igenlijk wil ik een andere auto , niet omdat deze niet meer goed is maar hij gaat naar de 200.000 toe

de kilometerstand dus. Maar de tijd dat een auto (en zeker een KIA) na 150.000 op begint te raken is echt wel voorbij. Geen dilemma dus

Of de openingspost klopt niet. Maar wat hierboven ook is gezegd. een andere auto kost altijd geld. Dus als de auto verder goed bevalt en je maakt je zorgen om de kilometers; dan gewoon lekker doorrijden (y)

AsconaGT zei:
Frits 2368451 zei:
Auto encyclopedie zei:

Het dilemma voor de topicstarter was vrij duidelijk:

igenlijk wil ik een andere auto , niet omdat deze niet meer goed is maar hij gaat naar de 200.000 toe

de kilometerstand dus. Maar de tijd dat een auto (en zeker een KIA) na 150.000 op begint te raken is echt wel voorbij. Geen dilemma dus

Of de openingspost klopt niet. Maar wat hierboven ook is gezegd. een andere auto kost altijd geld. Dus als de auto verder goed bevalt en je maakt je zorgen om de kilometers; dan gewoon lekker doorrijden (y)
Ben ik met je eens, maar ja na een tijdje kan je uitgekeken raken op de auto.
Maar met zo weinig kilometers per jaar zou ik wat geks kopen, het verbruik is dan niet van belang.

Terug
Bovenaan