Kia Soul

jan 2775164

Wegverkenner
Hallo,

Ben in het bezit van een Kia Soul Excutive 2009 heerlijke auto , edoch in Nederland alleen elektrisch nu , nu wil ik hem wel ( de volgende ) uit Duitsland /Belgie halen maar,
aan jullie de vraag ; Nog suggesties voor een ander merk in deze klasse?

Groet,
Jan.

jan 2775164 zei:
Hallo,

Ben in het bezit van een Kia Soul Excutive 2009 heerlijke auto , edoch in Nederland alleen elektrisch nu , nu wil ik hem wel ( de volgende ) uit Duitsland /Belgie halen maar,

Groet,
Jan.

Uit welk bouwjaar moet je nieuwe auto komen of wil je een spliksplinternieuwe auto?

Is de Honda Jazz misschien een goede optie? die wordt nog steeds nieuw gemaakt

Andere sugesties zijn de Nissan note, fiat 500L, Toyota verso S/ Subaru trezia, Kia Venga, Hyundai ix20

Auto encyclopedie zei:
jan 2775164 zei:
Hallo,

Groet,
Jan.

Uit welk bouwjaar moet je nieuwe auto komen of wil je een spliksplinternieuwe auto?

Is de Honda Jazz misschien een goede optie? die wordt nog steeds nieuw gemaakt

Andere sugesties zijn de Nissan note, fiat 500L, Toyota verso S/ Subaru trezia, Kia Venga, Hyundai ix20

Nee hoor geen nieuwe maar een van ca 4 jaar oud met 80.000 maximaal erop maar zo'n Hyundai ix20 ga ik even kijken

Wat zijn de eisen die je aan een auto stelt? De nieuwere generatie Soul is een stukje hipper, zo'n gele 1.6 T-GDI zou ik graag uit Duitsland importeren! Maar er zijn voldoende auto's leverbaar op de Nederlandse markt die hetzelfde bieden als jouw Soul.

Barri zei:
Wat zijn de eisen die je aan een auto stelt? De nieuwere generatie Soul is een stukje hipper, zo'n gele 1.6 T-GDI zou ik graag uit Duitsland importeren! Maar er zijn voldoende auto's leverbaar op de Nederlandse markt die hetzelfde bieden als jouw Soul.

De eisen ? Tja eigenlijk dus zo'n beetje als de Soul , lekkere hoge instap voldoende power (geen strepentrekker ) en genoeg accessoires aan boord zoals cruise/airco/axiaal verstelbare stuur (Het liefst geen driecilinder zoals in de nieuwe Nissan Nuke)

Hier nog een gebruikte Soul van 2018, benzine, is dat wellicht iets? :
https://www.autoscout24.nl/aanbod/kia-soul-1-6-executiveplusline-navigatie-cruise-control-ach-benzine-rood-c312d4a0-481b-4761-ab1b-cd944d35d127?cldtidx=10&sort=year&lastSeenGuidPresent=true&cldtsrc=listPage&searchId=-221173542

speedtouch zei:
Hier nog een gebruikte Soul van 2018, benzine, is dat wellicht iets? :
https://www.autoscout24.nl/aanbod/kia-soul-1-6-executiveplusline-navigatie-cruise-control-ach-benzine-rood-c312d4a0-481b-4761-ab1b-cd944d35d127?cldtidx=10&sort=year&lastSeenGuidPresent=true&cldtsrc=listPage&searchId=-221173542
Bedankt voor de tip eens zien😉

de Juke is meer een crosover , maar als de IX20 je wat lijkt, dan zal de Kia Venga je ook aan moeten spreken, dat zijn namelijk (bijna) tweelingen, ze rold van de zelfde Tsjechische band.

Auto encyclopedie zei:
de Juke is meer een crosover , maar als de IX20 je wat lijkt, dan zal de Kia Venga je ook aan moeten spreken, dat zijn namelijk (bijna) tweelingen, ze rold van de zelfde Tsjechische band.
Bedankt voor tips als ze maar dezelfde reieigenschappen hebben als de Soul.

Nagenoeg elke B-segment SUV voldoet dan wel. Overweeg misschien toch de 3-cilinders. De driecilinders met turbo vind ik vele malen fijner rijden dan de oude, futloze ongeblazen viercilinders.

Terug
Bovenaan