Kia Soul kraakt achter

jan 2775164

Wegverkenner
Goedemorgen,

Mijn Kia Soul kraakt behoorlijk van achter als ik b.v. schuin de afrit afrijdt of bij bepaalde oneffenheden in de weg volgens de dealer waren mijn schokbrekers het , vervangen , maar nee hoor dacht toen mijn schroefveren (zelf geprobeerd in te spuiten met wd 40) maar nee hoor misschien rubbers ergens wordt er gek van en kan het kwaad?

Groet,
Jan

Zal ergens wat verouderde (losgekomen) rubbers zijn icm met mogelijk wat roestvorming. Ik zou beginnen om de rubberbussen van de achteras eens te (laten) vervangen Onderdeelnr 55160b

Pietzoveel zei:
Zal ergens wat verouderde (losgekomen) rubbers zijn icm met mogelijk wat roestvorming. Ik zou beginnen om de rubberbussen van de achteras eens te (laten) vervangen Onderdeelnr 55160b

Ok maar kan het kwaad??

Rubbers die losgeraakt zijn of versleten genereren een beetje meer speling en een achteras met wat speling geeft een buitengewoon instabiel weggedrag (Je corrigeert met de sturende voorwielen. Kan het kwaad? Niet echt. Is het vervelend? Ja...

Pietzoveel zei:
Rubbers die losgeraakt zijn of versleten genereren een beetje meer speling en een achteras met wat speling geeft een buitengewoon instabiel weggedrag (Je corrigeert met de sturende voorwielen. Kan het kwaad? Niet echt. Is het vervelend? Ja...

Ok bedankt

Terug
Bovenaan